[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Staan niet in de OP en laatste pagina's. URL?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Beste tip: speel zelf en modder wat aan. :+ Bij verschillende games helpen instructie filmpjes mij maar niet of nauwelijks. :p De enige manier om beter, of minder slecht, te worden is door het gewoon te doen.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk maar het helpt je wel sneller om de belangrijke dingen te weten. Als Kevf nu weet dat die als support constant ammo moet gooien dan voegt die al meer toe dan vele andere spelers. ;)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    heh, ja misschien. :p Maar dat je je class specifieke traits moet gebruiken is natuurlijk niet meer dan logisch!

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dulle is gewoon die noob van Battlefield Friends :+ Door het veld rennend en telkens nieuwe dingen ontdekken :lol:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was het maar logisch voor veel spelers. Je wilt niet weten hoe vaak ik nog steeds achter een support aan moet rennen om ammo te krijgen. Tegenwoordig wacht ik gewoon totdat die gekilled wordt en kit switch dan om wat ammo te krijgen voor mijn gun. :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

En in het mandje zitten mijn medkits! :+

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Iemand misschien tips om wat snel te levellen? Speel echt atm alleen maar met assault en ben level 9. Gebruik wel veel medic kits en laat mensen weer tot leven komen met die magnetische schok hart bestendige shit dingen voor punten. Maar dacht misschien is er nog wel een manier om sneller te levellen.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daar heb ik helaas de tijd niet voor. Het is ook vaak de reden om de MP van game vaak maar te laten voor wat het is. Sterker nog ik speel al iets van 3-4 jaar geen mp games meer. Uitzondering zijn een paar potjes KZ, NFS en Resogun toen ik de PS4 net had.

Maar goed, iedereen zit hier onderhand aan de BF4 en ik wil wel weer eens met 'bekenden' spelen. Ik kan dus wat info vooraf goed gebruiken :)

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Niks van gemerkt dat parties down waren, had niet nacht/ochtend nog gepartied, waarschijnlijk precies voordat ze down gingen?

Defib dus :+ Niet vergeten dat je ze ook kunt laden en zo dus meer health kan restoren, anders medkitje neergooien erbij.

En je kan met elke klasse veel punten halen maar je zal er het een en andere eerst voor moeten unlocken, gewoon spelen en doen waar je zin in hebt :) de rest komt wel

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De tijd niet voor? Als je de tijd hebt om de game gewoon te spelen heb je toch ook de tijd om de game al spelend te leren? :+ Spelenderwijs de game leren is imo effectiever dan welk filmpje dan ook en... het is ook gewoon leuk. Daar is Battlefield juist erg sterk in; dat je zelfs als beginner er nooit echt verloren en waardeloos bij loopt.
    Of vind je de game alleen leuk als je direct in de top 3 staat? :p

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    alles wat je in squad verband of op een objective doet levert bonus punten op

dus join een agressieve squad, blijf bij ze in de buurt en werk samen en je zal zien dat je door de objective en squad bonussen sneller levelt (ook al ga je misschien wat vaker dood)

agressief spelen en samen werken zijn imho de beste manier om zoveel mogelijk punten te scoren (al is het niet goed voor je K/D maar fok dat)

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    En hoe spot ik in bf? Weet dat ik dat toen wel deed in de sp. Met r1 krijg ik namelijk tekst commandos te zien.

Thanks voor de tips, net een heel ziek potje gehad, ging direct 1 lvl omhoog haha. Ben nu bijna lvl 11 :$

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    heel kort r1

als je r1 ingedrukt houd krijg je idd het 'chat' menu

dus de hele tijd op r1 hameren als je rond loopt :+

en niet vergeten je battlepacks te openen he, voor de xp boosts

19. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Je moet die Battlepacks openen zit soms zo'n exp boost in van 50 of 100% enzo.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen het koste mij even om uit te vinden waar dat zat hahahah.

Je kan ze openen ja, maar bij een match druk je options in en dan zie je battlepacks of boost available en dan kies je voor je boost.

Waar ka nog je tevens he wapens veranderen? Of althans je uitrusting in BF4?

Deel Deze Pagina