Bij de eerste challenges had ik echt nog zin om te rijden, nu pak ik door de week vaak een avondje en zet voor dat moment een redelijke tijd neer. Zoals ik al zei, ik krijg het bijna niet voor elkaar om zonder goede reden (lees: geen 1e plek ) een betere tijd neer te zetten. Vervolgens wacht ik tot zondag en dan heb ik weer iets om tegen te rijden, vaak is dat zo rond het middaguur, tussen 14:00 en 18:00. Meer tijd wil en kan ik er niet meer insteken. Ondanks dat ik Forza 5 een fantastische game vind (met gebreken), begint de drang om te spelen langzamerhand wat minder te worden.
De tijd die we hebben (de 168 uur) heeft voor mij weinig te betekenen. Ik kan pas alles geven als er een tijd staat waar ik me op kan concentreren. Het lastige is dat die tijden vaak laat gezet worden, en mensen gewoon geen tijd meer hebben om een paar goede rondes te zetten (i.v.m etenstijd). Natuurlijk wil iedereen graag tot het laatste moment een betere tijd neerzetten, maar de competitie duurt tot 19:00 en dan is het gewoon voorbij.
Nogmaals, er hoeft van mij niks te veranderen, maar ik zou het zeker niet erg vinden als de deadline iets vroeger is.
Enne @
Zon. 12u overdag, maek mien nie uut.
Wat denk jij dan? Ik heb geen kids die lekker vroeg wakker zijn, zondag is mijn 'Ik ga helemaal niks nuttigs doen' dag, voor 12 uur geen Xbox
Laatst bewerkt: 2 mrt 2014