Ja, dat vond ik leuk maar op 'n gegeven moment minder worden. Ik moet nog steeds de laatste afleveringen kijken van S1.
Rust had wel weer een leuke opmerking deze episode. Spoiler "sure hope that old lady was wrong" "bout what?" "About death not being the end of it"
drama niet echt per se. Het heeft wel wat overeenkomsten met True Detective, maar is wel een hele andere serie. Wel echt een dikke aanrader hoor
Net ep 7 gezien... Spoiler Die kerel op die grasmaaier zag er anders uit dan die kerel van ep 3 (dat was mijn eerste gedachte) Nu ik de foto's goed naast mekaar zie zijn het idd de zelfde en idd rare lippen en een litteken onder zijn baard. Nu het de een na laatste ep is heb ik niet echt een gevoel dat alles tot een einde komt. Begint seizoen 2 met een hele nieuwe case?
Spoiler Ja. Maar ze zijn nu opzoek naar een man met littekens en hij heeft die man gezien en gesproken. Maar misschien is het gewoon te lang geleden om te herrineren voor hem.
Vette ep. Heerlijk sfeertje. Echt enorm zonde dat het na volgende week afgelopen is. Nja eerst nog maar een knaller als finale, ben erg benieuwd naar de finale.