Zit ook genoeg in wat ook nergens op slaat? inFamous en The Order mediocore? Lijkt mij sterk dat ze dat nu al kunnen weten met name bij The Order
Filmpje was erg nice idd Nvidia heeft een nieuwe videokaart uit, de GTX750i: http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-750-ti-review,3750.html Een kaart van 150 dollar die slechts 50W verbruikt. Sure er wordt hier altijd geroepen: als je de beste graphics wilt koop je een pc; de pc verbruikt echter wel veel meer stroom en kost heel wat meer dan een console. Dit gaat nu al bijna niet meer op en als deze kaarten aan het einde op 20nm komen ben ik benieuwd hoe groot het gat dan is. Met deze bedragen wordt het straks erg gemakkelijk om een pc te bouwen die sterker is dan de current gen, minder kost dan de current gen en zelfs nog minder stroom verbruikt.
http://www.ign.com/articles/2014/03/03/killzone-shadow-fall-multiplayer-doesnt-run-at-1080p-natively. Dusssss... Zoveel meer power dan toch beetje overdreven
Ik blijf het geniaal vinden dat mensen dachten dat de PS4 10x krachtiger is dan de X One.... Mind F'ck PS4 is niet krachtig.
Dat weet ik ook wel, de X One en PS4 zijn niet krachtig maar men blijft roepen alsof de PS4 even krachtig is als een PC. Het verschil tussen de PS4 en X One is niet groot (Microsoft heeft voor de ESRAM gekozen... dom maar goed)
Was al langer bekend. Guerilla mag wat mij betreft een geheel nieuwe ip afleveren. Heb iedere Killzone gekocht om vervolgens geen enkele deel hiervan uit te spelen... Waarom? Omdat het me iedere keer geen fuck boeide. Het deed me te weinig. En die framerate? Who gives a shit, praktisch niemand die de MP speelt ;-) De single player daarentegen is wel strak en erg mooi gemaakt, maar weer mist het iets, het is net alsof de Killzone wereld geen ziel heeft, althans volgens mij. Resistance deel en 2 vond ik gruwelijk, zowel sp als MP.
Ja, wordt iets gepost over een 720p kz mp (wat volgens mij al sinds de release bekend was) en alle Xbone fanboys komen weer "zie je nou wel". Straks komt MGS weer uit en ga je weer een huge verschil zien en dan is het: Leis: "ja maar MGS is een PS game"