ik zou nooit klagen over al deze kleine dingetjes maar de rubberbanding op 64p conquest servers op de ps4 MOET er gewoon uit en anders moeten ze maar 32p CQ servers aan zetten
Nice, dat is wel een handige feature. Hoef ik niet een heel eind te zwemmen als ik weer eens niet oplet en het strand op vaar
Ik zeg Levelution uitzetten totdat het soepel loopt. Valt me op dat de DLC maps waar het niet inzit, gewoon lekker soepel lopen, en ook de gewone levels vaak goed, tot het moment Levelution begint (vaak er vlak voor).
Jup. Zal nog wel meer worden bij 120 naar 130. Dus 150 gaat wel uniek worden denk ik net als colonel 100 in BF3.
BF4 valt net op de mat. Zo maar eens een slinger geven. Ik denk dat ik voor assault ga. Ik beloof plechtig tegenstanders te spotten, niet dom te respawnen en medpacks uit te delen
En ga vooral eerst even de test range op om alle voertuigen te besturen. Niemand houdt van een helicopter-piloot die crasht tegen de eerste de beste boom terwijl er 5 medepassagiers in zitten.
Eerste twee potjes er op zitten....de fuck joh waar ben ik aan begonnen Ik bleef af en toe een tijdje leven, dat vond ik al heel wat. Voor mij blijven mp games alleen leuk met bekenden though.
Welke DLC's zijn er nu eigenlijk al uit voor de X1? Ik had BF4 geruild voor CoD Ghosts, maar achteraf ongelofelijk spijt van. BF4 was prima leuk en CoD is een aanfluiting op de X1. Ik ga nu maar voor de digi versie van BF4 en mijn huisgenoot koopt dan premium. Ik las dat er 5 DLC's waren, maar kan niet echt een overzicht vinden van de releases daarvan?