Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb er een gehad.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Net ook gedownload. Instant On ( Powersaving is kut om mee updates op te halen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Overigens al bevestiging van iemand die géén preview had, dat die nu wel de March Update heeft? En niet alleen een Xbox Music update?

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dus als je de preview al had, heb je nu geen update? Dacht eigenlijk dat de preview meer een test versie was....

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb de preview en kreeg een update.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb geen preview en nog geen update kunnen bespeuren :mad:. De Xbox al een aantal keer aan/uit gezet.

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wel preview, geen update so far. Heb ook de powersaving nu maar ff uit gezet. Ben benieuwd.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Preview mensen hebben vandaag een update gekregen.. zal bij mij zo eens testen
    Volgens mij is er voor de 'normale' user nog geen update beschikbaar. Microsoft heeft ooit 4 Maart geroepen maar kwam daar later op terug door te zeggen; 'early March, in time for the 11 March Titanfall release'. Dus vandaag is geen garantie..

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan. Die andere update kwam ook een paar dagen later. Dus deze ook dan denk ik.

10. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Heb vanmiddag gegamed en net de X1 uitgezet. Heb geen update gezien of vernomen?

Heb hem op powersaving mode ofzo staan

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej headset adapter verstuurd van MS.de. :)

13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nou dat schiet lekker op. Ik wil in Amsterdam Arena een x1 halen omdat ie daar 500 euro is en in andere filialen 600. Maar ik wil in termijnen betalen en wil eerst weten of ik daarvoor in aanmerking kom. Dus ik bij mijn filiaal in Apeldoorn vragen, maar daar kunnen ze geen financieringsaanvraag doen zonder hem ook meteen automatisch te bestellen mocht ik geaccepteerd worden door de financieringsmaatschappij. Maar dat wil ik niet in Apeldoorn, want daar is ie duurder en ze kunnen de prijs niet gelijkstellen. Kunnen/willen niks doen, zelfs niet naar amsterdam arena bellen. Moet t dus zelf regelen. Heb ook Amsterdam Arena gebeld maar ik moet dus helemaal naar Amsterdam doen om daar de aanvraag te doen, met de kans dat ik helemaal voor niks ga omdat ik niet geaccepteerd wordt. Heb geen idee namelijk of mn inkomen hoog genoeg is en heb ook wel s n keer een rekeningetje te laat betaald. En daarnaast is t niet duidelijk wanneer ze bij arena weer voorradig zijn. Op dit moment niet en degene die ik aan de telefoon kreeg was niet bepaald klantvriendelijk. Als ik nou in Apeldoorn er een gratis game bij kreeg zou ik t nog overwegen.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat was zeker Upinsmoke die je aan de lijn had :+

Zei die niet "psstt koop gewoon een PS4" :p?

Is het niet mogelijk om dan te gaan sparen vanaf nu?

15. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha gekke upinsmoke

16. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het niet verstandiger gewoon nog even te wachten met de Xbox aan te schaffen? dat betalen op afbetaling kost altijd geld.

Of als je echt net kunt wachten..... bij je ouders/kennissen wat geld proberen te lenen?

Volgens mij leen je via Marktplaats geld bij ''PrimeLine''. daar betaal je dan een vast bedrag aan service kosten.... weet niet hoeveel dit is maar denk al snel €20,- (dit is bijna 5% rente)
    Wanneer je niet binnen de afgsproken termijn het geld terug hebt betaald ga je echt een woeker rente betalen! ) +15% of zelfs nog meer....

Mocht je dit overwegen moet je er dus wel zeker van zijn dat je dit geld hebt voor de termijn eindigd!

*Sorry, bovenstaande geldt schijnbaar niet meer, heb even gekeken naar de Mediamarkt ze schijnen nu met ''Santander'' te werken. dit kost je dus altijd al 15% op jaarbasis....

17. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    indeed, t is nooit gratiez. Het zijn namelijk geen vrijwilligers/non profit instellingen!

eigen vraag:
    iemand de xOne al eens in t wild gespot MM eindhoven of Saturn tilburg?

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zomaar :-(

Xbone is trouwens 540,- en zouden mid deze week weer binnenkomen. En je financiering moet minimaal 250,- zijn en dan moet je met je factuur naar zo een pc om de aanvraag te doen en dan pas wordt alles gecheckt. Als je student bent op stufi kan ik je bij voorbaat al je trip besparen

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ff een vraagje tussendoor. Ik ben gebruiker van de preview update, maar een vriend van mij niet. Kunnen we nog wel gewoon een potje PvsZ GW doen en ook met elkaar kletsen in de party of niet?!

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kan helaas niet. Hij zal moeten wachten op de update. De party systeem is helemaal weer opnieuw opgebouwd.

Deel Deze Pagina