Mijn Galaxy S4 onthoudt sinds kort geen wifi wachtwoorden meer (bij meerdere locaties) , extreem irritant. Iemand een oplossing? Sent from my Willem9000
Welke telefoon is nou de beste keuze als je de moest kiezen tussen de GalaxyS4/XperiaZ1/HTC one ? Sinds ik een iPhone heb hou ik Android niet meer zo in de gaten. Deze telefoon zal echter voor mijn moeder worden.
Weet niet of je bewust voor deze telefoon's kiest omdat ze nu wat ouder zijn en dus goedkoper maar alle 3 komen binnenkort met een opvolger (S5 en Z2 al aangekondigd en HTC later deze maand) dus wellicht dat je nog even kunt wachten met beslissen
Bij deze 3 telefoons is het fijn dat ze gratis zijn bij een abonnement van 35-40 p/m. Straks bij de nieuwere modellen zul je wel (flink) moeten bijbetalen?.
Daar heb je wel kans op ja Alle 3 toestellen die je zelf noet zijn gewoon goed en doen elkaar weinig kwa onderlinge prestaties. Ben zelf altijd fan geweest van HTC dus zou voor de One gaan maar ik zou ook eens naar de Nexus 5 kijken als ik jou was
Klopt. In het begin wel. Of ze zijn pas gratis bij het duurste abbonement. Heb zelf de GalaxyS4 sinds kort, en ben er tot nu toe tevreden over. S4 meest verkocht, XperiaZ1 goede behuizing en camera, HTC One ook behuizing en goede built in speakers aan de voorkant. Vind alleen imo HTC's Android versie niet zo fijn. Verder kan ik je er niet veel over vertellen
HTC One camera schijnt alleen een stuk minder te zijn? Vind hem qua design wel ontzettend mooi. Wat vind je niet zo fijn aan Android op HTC? Ook met reviews ben ik niet veel wijzer geworden, ze ontlopen elkaar nauwelijks. Alleen stoort het me een beetje dat ik lees dat de camera van de HTC niet geweldig is. Galaxy S4 lijkt me een prima telefoon, alleen dat plastic...
Camera valt toch wel mee? Vind/vond het geen slechte camerakwaliteit die ik heb gezien. Reviews zijn er wel negatief over ja. En Oppo is alleen maar het meest awesome merk op dit moment Let maar op met de Find 7 Maar wat wilt je ma er precies mee? Laat ze telefoons vaak vallen? wil ze heel lang met haar telefoon kunnen doen (batterijduur)? Welke look spreekt haar het meeste aan? De telefoons ontlopen elkaar namelijk niet veel
Hmm ja meer de look and feel ervan. Klopt, Samsung maakt nu echt alleen maar plastic fantastic phones, en de S5 gaan ze nog eens uitvoeren met een neplederen budget achterkant. Camera van de Z1 is denk ik de beste, van de look and feel van de Z1 kan ik niet over oordelen want heb deze niet uitgebreid getest. Samsung heeft naar mijn mening de overzichtelijkste Android look. Edit// ligt er inderdaad ook aan waar je moeders interesse ligt.
Net CM11 op mijn ZTE Blade gezet icm Link2SD. Toch mooi dit, ik draai nu dus een aangepaste versie van 4.4.2 op dat stokoude beestje wat ik voor 40,- heb gekocht. En het draait als een zonnetje
Wat is een beetje een chille music player voor Android die ik kan downloaden? Ik vind dat 'Play Music' van google maar kut.
http://mobiel.nu.nl/tech/3722882/whatsapp-laat-gebruikers-laatst-gezien-status-afschermen.html Hier had ik het een tijd geleden nog over. eindelijk