heb update verwijderd en internet kabel er uit gehaald. zojuist censuur gehad : / t is niet echt een big deal... .wel lame uiteraard
Helaas niet, wil je het spel opstarten dan moet je de VPN opstarten. (je kan hem onder het gamen wel afsluiten)
Zucht: Alsof we zelf niet weten hoe verrot de wereld kan zijn, laat ons lekker genieten van 8ste groepers humor als we dat willen.
van 20:00 tot 01:00 zitten spelen, geweldige humor! En toch ook wel goede RPG elementen. Heb al weer flink zitten twijfelen tussen een lvl 4 throne en een level 3 muts.
ligt al vanaf maandag bij de gamemania in de rekken,.... andere winkels zou je zelf moeten checken,.... officieel pas morgen, dan is het maar afwachten wie hem verkoopt. geniale game!!
Ik vind South Park eigenlijk op zijn best zonder de scheet en poep grappen....gets really old, really fast imo. Ben bang dat de game er vol mee zit....
Ik vind het ontzettend leuk, ben nu level 10. Maar ik vind het spel wel erg makkelijk tot nu toe. Weet niet of het nog moeilijker wordt, maar het had wel een beetje moeilijker gekund. Bij het begin van het spel kon ik volgens mij niet kiezen voor een moeilijkheidsgraad.
Spoiler vond de eerste alien encounter op lvl 4 anders best lastig misschien omdat ik laag lvl was of met de thief class gewoon moeilijker tegen die shielded guys