Ooh shit...Ik kan een Wii U, met 2 Wii Controllers, Nintendo Land en New Super Mario Bros + New Super Luigi (incl. doos en shit) tweedehands overnemen voor 180eu. Zit alleen geen garantie meer op. Doen?
Ik heb de laatste tijd weinig tijd om te gamen, maar betrap mij er op dat ik eerder mijn Wii U aanzet dan mijn PS4. Ik heb sinds lange tijd niet meer zoveel plezier beleeft aan een Nintendo console. Komt misschien ook omdat er nu nog niet veel interessants op de PS4 verkrijgbaar is.
Ik zat al bijna tegen zeker-verkopen aan, maar damn, die MK8 tracks zijn vet....serieus de enige reden dat ik toch weer twijfel of ik de WiiU zal verkopen.:{
Wie had dat verwacht, de eerste keer dat games echt tot geweld gaan leiden en dan is het om een Mario game Maar serieus, dit laat Nintendo niet gebeuren. Daar geloof ik niks van
Ik zou best 180 euro over hebben voor die bundel hoor garantie of niet, maar idd volgens mij is de WiiU niet zo oud
True, had er sneller achter moeten zitten. Maar blijkbaar wilde ik m niet zo graag. Vind 180 wellicht zelfs bog teveel
Dit is trouwens een plaatje met de gebruikte en nog niet gebruikte retro tracks in MK: Welke van de nog niet gebruikte tracks zouden jullie graag willen zien? Zou het trouwens niet tof zijn een cup met courses uit de arcade Mario Kart games te introduceren?