Hij is echter totaal niet hetzelfde. Alleen de 'basislijn' van de xmb is nog hetzelfde. De functies er onder en boven zijn totaal veranderd. Ik was altijd groot fan van de 360 versie tot idd twee versies terug. Ik vind het nu echt een zootje en gebruik alleen nog maar 'start game'.
Heb nu inmiddels van meerdere mensen begrepen dat de Xbox One vanuit NL niet meer is aan te melden voor service/reparatie. Microsoft geeft aan dat dit enkel mogelijk is in een land waar de Xbox One verkrijgbaar is. Heb je dus een defect geimporteerde Xbox One, dan accepteerd Microsoft deze dus niet meer. Sorry hoor, maar vind dit toch echt een ronduit schandalige manier om met je klanten aan te gaan. Dat we in NL nog steeds geen duidelijkheid hebben mbt een NL launch van de One is al niet ok, maar ga je trouwe vaste klanten die hem dan importeren niet enorm hard de rug toekeren op een onacceptabele manier.
The fuck... Mensen zijn juist gaan importeren omdat het met garantie geregeld was en dan doe je dit. Schaam je.
Slechte zaak. Mocht mijn X1 defect gaan dan stuur ik een rechtsbijstand verzekeraar op Microsoft af. Men zijn verplicht om hulp te bieden hardware en software matig.
Dan nog ga je niet opeens stoppen met het supporten van consoles. Vind het echt te belachelijk voor woorden en onacceptabel. Vind dit echt een nieuw dieptepunt in de behandeling van de Xbox gamer in Nederland.
Dat kan je niet doen ja. Zoals ik zei. Toen je wel de support deed zijn juist veel mensen gaan importeren omdat dat een struikelblok was voor vele. Dan kan je niet na wat maanden zeggen. Oh sorry toch geen support wanneer die mensen de console hebben staan.
F#ck you Microsoft! Literally, you can put that Xbox One up in your #ss! Schijt aan de klanten, dan hoef ik ook niks met je te maken hebben. Xbox 360 gaat ook lekker de verkoop in. F#ck you MS!
Maar wat valt er nu dan te doen? Ik weet inderdaad niet of een console wil hebben waar ik geen support bij krijg mocht er iets niet werken of kapot gaan. 360 heb ik 4 keer naar het reparatiecentrum mogen versturen en ondanks dat de One niet zo'n slechte launch heeft vind ik het toch een vervelend iets. maar ik wil ook TF spelen
Ik denk als je echt gaat pushen dat je die support gewoon krijgt hoor. Ze moeten wel wettelijk gezien.
Wie zegt dat Titanfall 2 naar andere consoles komen? Strake koopt Microsoft Titanfall rechten nog over als exclusief. You never know.
De rechten kopen van een game voor welke gamers? EA zit er nog achter en EA wil grof geld verdienen. Ik verwacht niet dat MS grof geld gaat neertellen voor 1 titel die niet eens vanuit een Ms studio komt. Geloof dat gewoon niet. Bedien iedereen door multiplat te gaan en het geld stroomt binnen. Retail, digitaal en dlc. Kassa dus.
Niet als je er 1 hebt geïmporteerd Volgens de wet moet je een defect ook afhandelen met de verkopende partij, dat zal in dit geval dus de Duitse Amazon oid zijn. Dat Xbox (en andere bedrijven) een support hebben opgericht is een eigen keuze. Ik ben ook benieuwd hoe de Mediamarkten etc dit gaan afhandelen. Als ik een X1 koop in een Nederlandse winkel dan zal het mij een zorg zijn of er wel of een Nederlandse MS support achter zit. De deal heb ik gesloten met MM en via hun heb ik de wettelijke 2 jaar garantie. Neemt verder niet weg dat MS hier mee echt een ongelooflijke naaistreek levert. Wat een klote actie.