[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is it just me of is Arena extreem moeilijk geworden? Kom de meest zieke decks tegen in het begin. Mij is het al tijden niet gelukt om zulke decks te draften. Zou ook kunnen dat ik ff in een dip zit met mn plays. Heb ik wel vaker.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
  2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Afgelopen weekend ging het nog wel goed met 12-2 en 8-3.
    Vandaag had ik 1-3 met mijn Mage, terwijl ik voor mijn gevoel best een aardig deck had.
    Zal wel toeval zijn, maar 1-3 heb ik zelden.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt gewoon niks van de kwaliteit van tegenstanders. Na 7 wins mag je toch wel verwachten dat iemand weet hoe een cultmaster werkt?

Had mn abom gespeelt, tegenstander had wisp(lawl) 3/2 panda en een boar(wtf). Speelt ie een Cultmaster en valt niet aan met z'n crappy minions zodat ie tenminste nog een kaart uit had kunnen halen, aangezien ze sowieso dood gaan.

Alles lijkt bij mij omgedraaid. In het begin zeer moeilijke matches en na 7-0 alleen maar easy shit. 8)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat is wel vreemd. Ik dacht dat je altijd tegen mensen speelt die evenveel wins hebben.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zo zou het ook moeten zijn. Maar maak vaak zat mee dat ik decks tegenkom waarmee je slapend 12 wins haalt. En dan zit ik daar tegen te spelen met m'n 2-2 winratio deckje. :'-(

Heb zelf nog nooit een 3 wins tot 6 wins gedraft. Tis bij mij altijd alles of niets. Ik draft een draak van een deck en word altijd gesloopt of ik draft zelf een beast en cruise me eigen naar 7 tot 12 wins. Afhankelijk van hoeveel geluk of pech ik heb. Zelden merk ik dat ik een eerlijke match krijg ten opzichte van mijn tegenstanders.

Ik vermoed dat Arena steeds minder populair is en dat het steeds lastiger word om voldoende gelijkwaardige tegenstanders te vinden. Ik denk dat de meeste mensen de huidige cardpool ondertussen nu wel zat zijn. Ik kan zelf eigenlijk ook geen Yeti of Harvest golem meer zien. :+

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik hoop dat er in de toekomst nog nieuwe kaarten komen om het interessant te houden.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er komen kaarten die je kan unlocken via de adventure mode. Adventure moet een toffe singleplayer ervaring worden.

De ontwikkeling van Hearthstone valt mij een beetje tegen. Scrolls is ook een cardgame, gemaakt door een indy developer, momenteel ook nog in Beta en heeft al veel meer content dan Hearthstone. Er komen regelmatig nieuwe kaarten bij, geen bugs, reconnect, je kan live games meekijken en andere featurings. Helaas heeft de game een te kleine playerbase (200 tot 400 man online) om mij bezig te houden.

De volgende HS update zal waarschijnlijk domme shit worden als nieuwe cardbackgrounds en golden heroes. Couldn't care less.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Scrolls leek me heel tof (makers van minecraft).
    Echter ging het bij mij van de radar omdat er nog geen mac versie uit was maar nu wel zie ik.
    Spel kost dan wel 15euro en in Hearthstone heb ik denk ik nog maar 8,- ingestopt.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kritiek op scrolls was altijd dat je geen packs kon kopen. Het is gewoon een game die je koopt en alle kaarten koop je met gold dat je verdient met spelen. Voordeel is dat je wel veel sneller aan kaarten komt als in Hearthstone.

Je verdient rond de 200/300 gold per win. Een scroll kost 100 gold. In Hearthstone is het 10 gold per 3 wins.

Voor mensen die niet veel tijd hebben om kaarten te grinden of te ruilen is Hearthstone een betere optie. Aangezien je alles kan kopen/craften wat je nodig hebt. Zelf mis ik die optie ook wel. Wanneer er een nieuwe set uitkomt wil ik gelijk alles hebben :+ Had toen altijd 1000 ideeën voor toffe deckbuilds maar nooit de kaarten die ik nodig heb. :+

Laatst bewerkt: 8 mrt 2014
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/11985288985?page=1

Binnenkort weer 3200 dust erbij :+

edit:

Lol @ mensen die apeshit gaan over de changes. Ze klagen dat de game niet pay2win genoeg is, wtf haha. Legendaries moeten zo min mogelijk een must zijn imo.

Zelf ben ik blij met de nerfs. Probleem van Pagle en Tink is dat ze games bepalen met hun rng. Al mn controle decks spelen Pagle en Tink en alle decks die ik tegenkom spelen Pagle en Tink. Wanneer mijn Pagle meer kaarten vist als dat van mn tegenstander, win ik gewoon. Zelfde met Tink, als ik een 5/5 dino krijg en mn tegenstander een squirrel. Dan heeft ie bijna geen kans meer om te winnen. Erg blij dat de game minder RNG-based is. Ik heb iig zin om weer ranked te spelen. Nu moet ik wel een ander excuus zoeken voor losses :+

Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Minder RNG? Tinkmaster is juist meer RNG geworden. :+ En Pagle eigenlijk alleen wat minder sterk aan het begin van een game.
    Ik had eindelijk genoeg dust voor een legendary en had best wel Pagle willen craften, nog maar even wachten dus.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja hij heeft meer RNG, maar omdat ie onspeelbaar is geworden is ie mooi weg. :+

Cairne Bloodhoof is nu de sterkste legendary imo. Veel tinks zullen waarschijnlijk vervangen worden voor BGH. Ragnaros gaat het moeilijk krijgen.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Fuck. Ik kom zonder problemen voorbij de eerste vijf in de proloog. Krijg je die klerelijer van een Illidan er achter aan. En ik heb ook geen geluk met mijn kaarten + het feit dat die, zoals voorspelt, vals speelt. :'-( Hoe kan ik hem aanpakken??? :confused:

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Niet alles op je board gooien.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Inmiddels gehaald en dik ingemaakt ook.

Ik wil alleen ff 3 overwinningen halen voor een mount in WoW. Ben je goed op koers voor je eerste overwinning, eerste potje ook, belt je broertje aan. :+

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja het is een pony toch? 8)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Boeien gast. Ik verzamel die dingen, net als honderdduizenden met mij. :p

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)