Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kan je even de settings en mogelijkheden van je audio vermelden. Ik heb bij optical audio de mogelijkheid tussen stereo en bitstream

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Op Bitstream out zetten en de geluid op Dolby digital. En je zal 5.1 geluid moeten hebben.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  3. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, je sluit 't dus aan via optical right .. :)
    Dan kies je bij optical audio -> Bitstream out
    Dan kies je daaronder bij Bitstream format -> Dolby Digital

Zou moeten werken, ik moet bij mij trouwens ook m'n headsetkastje op Dolby zetten anders blijft het stereo natuurlijk. :p

EDIT: Oh als je Dolby Digital kiest dan zet ie het headsetkastje automatisch op Dolby. Bij mij dan ..

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik krijg dan geen sound. Heb mijn xbox idd via optische kabel aangesloten op mijn home cinema set van Samsung. Ik weet niet of ik hierin dan ook nog iets moet veranderen

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet je aux op Dolby digital 1 of 2 zetten. Ik weet niet waarop je hem hebt aansloten?

6. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Daar staat die idd op. Ik krijg alleen audio over mijn speakers op die stereo instelling. Misschien binnekort anders maar even met Samsung contact op nemen. Heb namelijk Samsung tv en home cinema. Wil gewoon de beste ervaring hiermee

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het kan met een 'actieve' splitter. Vaak zit hier een afstandsbediening bij of een knop om op de splitter het HDMI kanaal te veranderen. Deze moeten ook apart gevoed worden met een stekker. Op dealextreme of ebay koop je ze voor rond de €10,-. De analoge splitters zou ik achterwege laten. Eigenlijk is een splitter sowieso geen aanrader ;).

Als je hem via je TV gelinkt hebt kun je geen 5.1 ontvangen. Samsung TV's hebben alleen 2.1 output via toslink. Vanaf de X1 rechtstreeks naar je Samsung HC zou toch echt moeten werken.

8. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is er een manier om de update direct te krijgen?
    Staat al meer als een half uur in instant on, of is het een kwestie van geluk?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ok thnx. Een actieve splitter dus. Nee splitters zijn geen aanrader, maar altijd maar mn xbox aan moeten zetten om tv te kijken vind ik ook niks. Ik ga maar eens zoeken.

10. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Ik hoop dat ze hier heel snel wat op vinden! HDMI passthrough moet toch gewoon kunnen als hij op bijv. instant on staat.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even een copy paste uit de andere thread.

Schandalig.

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    zou idd schandalig zijn als het echt zo is. Maar is dit al bevestigd. Als ik naar myservice.xbox.com ga kan ik gewoon mijn apparaat beheren en een serviceverzoek indienen

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je ook Nederland kiezen?

14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hoe bedoel je? de hele site is gewoon nederlands bij mij

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Nogmaals eerst maar eens de reactie van MS afwachten.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet ook bij het service verzoek dan het land kiezen. Dan kon het begin niet. Later wel maar volgens de berichten hebben ze Nederland als optie weer weggehaald.

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    zodra ik op serviceverzoek indienen klik dan moet ik een probleem selecteren. Als ik een probleem selecteer geeft die aan dat als ik volgende klik, het serviceverzoek wordt ingediend. Dit ga ik niet proberen, ben bang dat morgen me xbox wordt opgehaald ;)

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Uit de andere thread:

Op het moment dat je een service order wilt aanmaken werkt het, totdat je een klachtomschrijving moet invullen en deze wilt verzenden, dan staat er service niet beschikbaar. Dan staat er vervolgens dat je voor de juiste afhandeling van het probleem contact op moet nemen met hulp, zodra je daar op klikt, dan kom je op de Surface pagina terecht. Daarnaast als je telefonisch contact opneemt met Msoft, dan geeft de servicemedewerker aan dat support niet mogelijk is als de Xbox One niet op jouw markt beschikbaar is. Deze policy is aangepast vanaf 3 maart.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Schandalig

Deel Deze Pagina