Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ondanks dat MS heel veel geld heeft denk ik dat EA nu ook wel de verkopen ziet van de PS4.
    Waarom zou je dan het dan op een console houden;)

Zoals ik zei MS heeft veel geld maar of dat daadwerkelijk het evt. bedrag gaat betalen wat EA zou willen in de toekomst....

You never know..:thumbs:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    MS NL? Lijkt me niet toch?

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelf geen problemen met m'n One, maar ik begin me nu wel echt keihard serieus af te vragen of ik een bedrijf wil supporten dat zo schandalig slecht met z'n klanten omgaat.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee maar MS is MS. Zij zijn de verkoper en niet MM ofzo.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    True, maar ik kan me voorstellen dat je een MS Duitsland hebt en een MS Nederland. Als jij een defecte console hebt kan je dat dus met MS Duitsland afhandelen. Daar hebben we Europese wet- en regelgeving voor.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja en al die consoles staan ook gewoon in het magazijn hier in Nederland.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Actie <> reactie.

Ik laat me niet te kak zetten.

- Onbekend release datum voor Nederland, zelfs bijna een half jaar na release. Is schandalig.

- Vervolgens toegezegd support.

En dan wachten ze rustig af totdat mensen hem gaan importeren.

- 3 maanden later, support uitsluiten.

Is gewoon een naaistreek van jewelste en toon totaal geen respect voor je klant aan.

Ik overdrijf niet, ben gewoon zwaar pissig en uit dat uit in andere maatregelen.

De xbox 360 is al sinds Ps4 maar 2x aangeslingerd en heb mijn xbox live gold laten vervallen daar ik totaal oneens was met de richting van MS en vooral hoe ze tot de dag van vandaag zich opstellen tegenover de Nederlandse klanten.

Dat pik ik gewoon niet en wil dan ook geen Ms product thuis hebben.

Zie het maar als overdrijven, ik zie het als een mes in me rug steken. Ik twijfelde zelfs om een titanfall bundel te kopen, alleen voor titanfall. Maar ms kan nu helemaal de kolere krijgen.

Ben voorlopig klaar met MS. Ze krijgen geen cent van me.

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Eerst maar eens de reactie van MS Nederland afwachten.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ohjeej ik heb veel berichten gemist.. sorry maar mocht het echt waar zijn is dit een dikke faal van MS.

Eerlijk gezegd geen zin om met een defecte console te zitten waar ik niets meer mee kan.
    Even afwachten anders is het best snel exit X1.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Op de vorige pagina stond al dat het echt klopt.

Hmmm, ik zit nu heel erg te twijfelen =(

Iemand interesse in een titanfall controller :+? Die is namelijk al binnnengekomen

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik in de andere thread zeg. Kan je ook Nederland kiezen in het rijtje. Dat is het belangrijkste.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Same here.. hoop echt dat het met een release of wat dan ook te maken heeft.
    Wil het risico niet nemen om met een defecte X1 te zitten:mad:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op het moment dat je een service order wilt aanmaken werkt het, totdat je een klachtomschrijving moet invullen en deze wilt verzenden, dan staat er service niet beschikbaar. Dan staat er vervolgens dat je voor de juiste afhandeling van het probleem contact op moet nemen met hulp, zodra je daar op klikt, dan kom je op de Surface pagina terecht. Daarnaast als je telefonisch contact opneemt met Msoft, dan geeft de servicemedewerker aan dat support niet mogelijk is als de Xbox One niet op jouw markt beschikbaar is. Deze policy is aangepast vanaf 3 maart.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar jij hebt hem al toch? Ik heb een pre-order voor de Titanfall bundel die nog te cancellen valt. Dat doe ik toch sneller dan iets verkopen.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, maar als ik volgende week Titanfall heb en dat ding gaat ineens stuk zit ik met een X1 waar ik niets mee kan.
    Nu doet ie het nog en kan ie nog voor een prijs verkocht worden..:+

Ook ik zit zwaar te twijfelen nu. (de gok nemen en hopen dat die het voorlopig blijft doen, of er centen voor vangen)

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is deze?!

Zien ze nu serieus af van het repareren van geïmporteerde consoles? Waar zijn ze in godsnaam mee bezig?! Ik heb, voor ik de mijne importeerde, gevraagd of hun support leverde. Hun antwoord was volmondig JA mits ik de console registreerde op hun site.

Staat wel bij garantie dat ik die heb tot juli 2016. In het Nederlands. Dus ik snap er geen reet van. Mocht het zo zijn dan verkoop ik hem per direct. Serieus... sprakeloos.

EDIT
    Even snel wat "onderzoek" gedaan. Volgens mij storm in een glas water. Veel mensen bellen en mogen hem toch opsturen. Lees niks op GAF, Reddit of wat dan ook...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zal wel echt de intentie zijn van MS. Ik denk echter niet dat ze hier wettelijk mee weg komen :)

Iemand morgen vrij? Juridisch loket is nl gratis.

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat een paniek. Ik maak me geen zorgen. Mijn X1 doet het gewoon. En (even afkloppen) ik ga ervanuit dat die het blijft doen. En mocht die nou toch kapot gaan voordat de X1 hier uit is (natuurlijk komt die hier uit).

Nou in dat worst case scenario moet ik een ritje naar Duitsland maken.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat komen ze ook niet. Ze doen een toezegging, waardoor zat mensen de console importeren. Vervolgens zien ze er vanaf... mag en kan niet.

Deel Deze Pagina