True, dan kan je daar de garantie afhandelen. Ze moeten ook wel (crosspost): http://www.rijksoverheid.nl/onderwe...-zijn-mijn-rechten-bij-aankoop-in-europa.html Neemt niet weg dat het gewoon een schijtactie blijft van MS. Wat een middelvinger naar je klanten toe.... Hopelijk wordt dit nog genuanceerd. Volgende week de release in Nederland ofzo
Beetje paniekvoetbal hier. Ik ga sowieso niks verkopen, aangezien ik mijn console geregistreerd staat en zo dien nodig ik mijn console later wel laat repareren.
Geen paniek, meer het zoveelste vreemde bericht rondom M$. Ik begin er eerlijk gezegd wel moe van te worden en het is ook meer een principe kwestie dan dat ik echt 'bang' zou zijn van een kapotte xbox of dat ik die niet gerepareerd zal krijgen.
Dus stel, je Xbox One gaat morgen kapot en de launch in NL is pas in het najaar. Dan vind jij het geen enkel probleem om tot die tijd te wachten. Is geen paniekvoetbal, maar een serieus probleem nu. Heb het zelf gehoord / gezien bij een vriend die een defecte Xbox One wou aanbieden voor een servicerequest. Via de site werkt het niet meer en de supportmedewerker gaf het ook aan.
Idd, doe maar chill :b: Totdat het je jou overkomt. Dit is gewoon een ''wij-hebben-schijt-aan-jou-nl'' instelling van MS. Is totaal niet goed te praten. Klaar.punt.uit. Paniekvoetbal? Geen sprake van.
Mehh waarom zijn PS4's neit inmiddels een beetje beschikbaar.. ik ga het nergens pre-orderen, aangezien dat geen zin heeft.
lol. via tweakers https://www.change.org/petitions/microsoft-nederland-ondersteun-de-xbox-one-weer-in-nederland
Ze herinneren ons er in ieder geval even goed aan met wat voor bedrijf we ook alweer te maken hebben. Ben blij dat ze de keuze zo makkelijk voor me gemaakt hebben anders was ik nu goed zuur geweest, van de mensen die ik ken met een Xbonert zijn er al 2 terug geweest. Pre-orderen heeft juist zin Dan sta je iig ergens in de rij ipv dat je ergens ver achteraan sluit met de rest.
Want ze gaan ook massaal kapot op dit moment... Valt iig reuze mee als je na dit forum kijkt. Blijft een kut situatie.
Het is gewoon de 2e letdown van MS. Ik vind het nu eigenlijk jammer dat zoveel NL's dat ding hebben geïmporteerd...
Ja maar hoe ver in de rij is dan de vraag ik moet die tweakers thread maar in de gaten houden dan voor leveringen.
Het is in ieder geval in EEN rij. Je kan nog altijd annuleren mocht je er 1 tussentijds kunnen bemachtigen. @Maddmonkey ZIE PM!
Hoezo wachten? In het allerslechtste geval moet je zelf naar Duitsland, het is niet zo dat de garantie helemaal is komen vervallen. En ik weet niet hoe het precies zit in de Europese wetgeving, maar als ze over de grens kunnen leveren, kunnen ze ook over de grens een defecte console ophalen.
Geef maar toe, je wou ruilen voor mijn titanfall bundel Edit: of toch een PC? Fuuuuu ik weet het niet
einde van het jaar komen de nieuwe Nvidia maxwell GPU's op 20nm. Die gaan, als ik de berichten moet geloven, echt bang voor je buck geven Ik overweeg ook sterk om een Steambox in elkaar te gaan frutten.
Wat een gigantische faal van MS Nederland zeg. Ik snap dat nog steeds niet, geen releasedatum bekend niks.