Dat ze die rubberbanding en andere lag problemen eindelijk es oplossen .. prima! Maar dat eeuwige gezeur om die wapens word zo o.a. wat vervelend. Zijn altijd weer van die zeurders online die direct lopen te klagen als ze door een bepaald wapen of voertuig afgeschoten worden dat alles weer aangepast moet worden.
Ja dat gebeurd wel, maar de AA was wel echt overpowered. Daarnaast was de MBT law nerf ook wel nodig Ten eerste ging die gewoon door active protection heen en ten tweede reload die veel te snel voor een makkelijk wapen waardoor je veel te makkelijk kan spammen. Mensen die roepen dat de ACE 23 generfed moet worden dat is bs idd. Maar dat heeft DICE ook gewoon gezegd. Die wordt niet generfd.
Ik speel op de x360 met een stuk of 4maten vanmiddag, en 2x kwam de map Dawnbreaker voor in de speelsessies, en Al onze xbox'en vallen soms tegelijk uit, soms een gedeelte van de spelers, soms 1 speler. Leuke patch
Mijn oplossing en van mijn maten tot nu toe: Leaven na dat je floodzone hebt gespeeld quit je en zoek je een nieuwe game
Damn, is dat zoveel patches later nog steeds zo? Zou bijna willen dat ze snel met rent-a-server komen, halen we zelf de probleemmappen wel uit de rotatie
+1 voor je omdat je ze eerst spot en dan pas neer sproeit :b: edit:// wtf, waar spawned dat tweede setje nou op? of is dat 1 nieuwe assault die 2 van de vorige kills rambo-revived?
Haha ja. Zit er zo ingebakken. Daarom ben ik ook wel blij dat in BF4 spotten op je rechterbumper zit. Schieten en spotten tegelijk was bijna onmogelijk in BF3 als je op de back knop moest drukken. Edit: Rambo revive ja van zo gast.