Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik las net ergens op Tweakers dat het ook al niet meer mogelijk is (nu althans) om iets aan te schaffen uit de US store...? Als dat zo is, dan is MS lekker bezig :F:

2. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dat persoon dan iets fout deed, want ik kon zonet gewoon een game via de US store kopen... :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij doet iets fout idd. Heb op hem reageert. :)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist een servicemedewerker gesproken en het komt op het volgende neer:

Gaf het volgende aan bij de medewerker:
    Msoft NL laat de ondersteuning vallen, Amazon.de verwijst door naar Msoft, niemand kan/wil helpen en daardoor zit je nu met een kapotte Xbox One.

Zijn reactie:
    De Ondersteuning voor Nederland is op het moment uitgeschakeld. Maar, ze verzekeren dat dit zeer spoedig weer zal werken. Het is uitgeschakeld omdat ze de ondersteuning proberen te verbeteren. Ze zijn bezig om alles te ‘repareren’ voor Nederland zodat ze daar ook een goede ondersteuning kunnen bieden voor hun producten. De X1 zal zeer snel weer kunnen worden gerepareerd of vervangen.

Daarna vroeg ik: Wat is snel, praten we over een week of over maanden?

Zijn reactie: Volgende week verwachten we een update te kunnen geven over de gang van zaken. We zijn enthousiast om deze klanten van een betere ondersteuning te kunnen voorzien.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm.
    Knal je het ook even op Tweakers?

6. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is zeer goed nieuws!
    Dus we mogen weer concluderen dat het een storm in een glas water was... of een roddel verhaal?

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan zeg je zoiets toch meteen?|:-

Echt, wat een knuppels qua communicatie.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja natuurlijk is het niet voor eeuwig. Maar wanneer is snel? Laten we hopen dat het al over een week is en mensen gewoon hun titan fall bundel kunnen kopen

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou nee het is dus wel waar. Maar het is dus (misschien) voor even. We zullen zien dan. Maar ja een heads up was wel handig geweest..

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    gelukkig.... hopelijk blijft dat ook zo:p

11. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ga er vanuit dat M$ blij is met elke verkoop die ze kunnen doen van een One.. ook geïmporteerd. Dan zal het toch heel vreemd zijn om dan geen garantie te gaan verlenen als zo'n apparaat kapot gaat :confused:
    En daar bij komt bij het gaat al vanaf de aankondiging van de One mis met allerlei zaken bij M$ dan zullen ze toch niet nog eens een stunt gaan doen waardoor de verkoop mogelijk gaat dalen?

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Pff. Heb me nog eens zitten verdiepen in mijn audio kwestie. Contact gehad met Microsoft, Samsung en op forums. Helaas kan niemand mij helpen. Wordt helemaal gek van termen zoals PCM, Bitstream, ARC. Verschillende opties en setups geprobeerd, maar dit mocht niet baten. Wel veel forums gezien die hetzelfde probleem hebben. Aan de xbox one ligt het dus denk ik niet. Hoe moeilijk moet het een mens gemaakt worden. Ik wil gewoon het perfecte geluid krijgen.

Ik ga het opgeven denk ik. Mocht er hier nog iemand zijn die slim is met dit soort dingen, dan hoop ik dat hij/zij de oplossing heeft. Het is iig geen kwestie die voor de hand ligt.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De garantie is nooit weggeweest. Dat het via MS NL gaat is nu tijdelijk uitschakelt.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies...afwachten nu maar hoe lang het gaat duren....net zo lang tot de Xbone officieel in NL te koop is?

Q3 dus pas.....

15. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Het lijkt wel alsof ze bij MS NL weten dat het nog heel lang gaat duren voor de Xbone in NL uit komt en daarom nog geen zin hebben in de garantie verplichting voor geimporteerde xbones, want als die hier in NL over 2 maand uitkomt hadden ze er niet moeilijk overgedaan lijk me.

16. TheVMaster

TheVMaster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook als je een Xbox One hebt aangeschaft via de Duitse Microsoft Store, dan kan Microsoft Duitsland geen support geven. Dit schijnt te maken te hebben dat je ineens een Duits adres moet hebben als er een retourlabel aangemaakt moet worden.

Er loopt op Tweakers ook al een topic, overigens ben ik (ik zit meer op Tweakers dan hier eigenlijk) ook een petitie gestart. Misschien dat jullie deze petitie ook willen ondertekenen? Mogelijk kunnen we met een groot aantal handtekeningen Microsoft sneller bewegen om de support weer te herstellen?

Tekenen kan hier.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ps4 is toch veel beter

signed

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zucht...

19. Magikdekay

Magikdekay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Signed... Ik deel dit eveneens op Belgische forums ;).

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Signed

Deel Deze Pagina