Op het gebied van communicatie slaat Microsoft toch echt kei en keihard de plank mis. Alles en iedereen spreekt elkaar tegen of ze geven totaal geen informatie. De houding die men momenteel heeft tegen de Benelux is gewoon echt niet ok. Nu weer met dit hele verhaal voel je je als (Xbox) gamer / consument gewoon totaal niet serieus genomen.
Hoe zit dat nu eigenlijk met de officiële Nederlandse release van de X1? Laten ze daar nog steeds niets over uit? Ik heb de console al een aantal weken en ben er erg blij mee. De update van vandaag met DD5.1 en 50Hz maakt mij een tevreden mens. Nog slechter vind ik (persoonlijk) de release van de PS4. Je kunt hem wel in alle landen uit gaan brengen, maar mijn huisgenoot wacht al sinds de release in November op zijn PS4. Bij meerdere winkels gepre-orderd en nog steeds niets ontvangen! Zelf heb ik de keuze voor een X1 gemaakt op basis van de exclusives (Halo, Fable, Titanfall en achteraf Dead Rising), mijn XBL Gold abonnement en het achievement systeem. Ik heb dan ook niet serieus nagedacht over het aanschaffen van een PS4, maar de X1 heeft in mijn ogen wel degelijk een mijlengrote voorsprong op de niet beschikbare PS4. Het kan toch echter niet zijn dat Nederland een grote release als die van Titanfall gaat missen doordat de X1 hier nog niet uitgebracht is? En hoe zit het met de prijzen van de games bij de NL launch? Gaat Dead Rising 3 of Battlefield 4 'gewoon' €60,- kosten bij de release? Dan koop je een half jaar oude game voor het volle pond dus.
Microsoft acht het nog steeds niet nodig om de Nederlandse Xbox gamer duidelijkheid te geven betreffende de release van de Xbox One. Ga er maar vanuit dat games zoals Forza 5 en Dead Rising 3 ooit bij de launch in Nederland gewoon voor full price in de winkel zullen liggen.
Er is nu eenmaal (te)veel vraag naar de ps4. Daar kan Sony toch niks aan doen? En dat jouw vriend nog steeds geen ps4 heeft ligt aan de winkels en niet aan Sony. Ik had geen ps4 gereserveerd en ik heb er eentje sinds januari, gewoon bij de bart smit gekocht
Een maat van mij ook, zelfde idee die had er ook een heel laat gereserveerd en in januari gehad. Sony heeft zijn zaakjes gewoon beter op orde dan MS. Dat er gewoon te veel vraag naar de PS4 is tja daar kan Sony weinig aan doen aangezien alle fabrieken al overuren draaien.
Ik ben nog steeds als consument gewoon zwaar pissig om al die onduidelijkheid. Het is niet te filmen dit... Echt, heb er genoeg van. Iemand interesse in een gears of war xbox 360 320gb incl kinect en aardig wat games? Ben er echt klaar mee met MS.
Idd. Gemiddelde wachttijd bij Arena is nu 3 weken. Elke week voor de afgelopen 3 weken steeds 40stuks binnen. Mensen die em nu krijgen hebben em halverwege feb gereserveerd
Vanaf de E3 wel ja, maar stiekem had ik toch wel zin in een Xbox One hoor. Jarenlang Xbox gamer geweest en vond de ds3 altijd kut en de xbox 360 controller helemaal top, alsook alle andere services. Dus het is niet altijd duidelijk geweest van mijn kant hoor, en ik mag best pissig zijn. Dus laat me ook dat zijn.
Nou maar hopen dat er dan ook echt een update komt volgende week. Leuk dat ze het verwachten, zekerheid is beter. Ben hoe dan ook echt benieuwd hoe dit jaar gaat verlopen, wanneer de release is voor de overige landen...or shall i say....ALS dat dit jaar wel is, lol.