Soul Sacrifice nog niet gespeeld maar heb me best vermaakt met Gravity Rush, best een makkelijke plat en was nog leuk ook, afgezien van die paar slide races Grafisch is het niet echt een toppertje maar wel dikke sfeer en sterke gameplay.
Monsters Ultimate HD heeft een thropy voor 5 levels perfect halen met z'n tweeën, als iemand die wilt doen voeg me ff toe: MoistGeorge
Haha. Ik heb mijn eigen, ehm... 'genialiteit' nog nooit geprobeerd uit te drukken in procenten! Ik zag wel dat ik zeker 2 likes heb gekregen op mijn dag 2 resultaat! Dat is toch mooi, zo slecht was het blijkbaar niet.
Tsja Smart As is dat wat leuk dan? Als ik naar school bn geweest en mn huiswerk heb gemaakt vind ik het opzich wel best met die braintraining shit.
Die Vita durft wel. Mijn dagelijkse brein score omlaag halen door gewoon 2 keer achter elkaar mijn 9 te herkennen als 0. En daarna een 8 als 9. Pff. Zo onduidelijk was het ook weer niet Ik zit overigens te twijfelen om Tomb Raider voor een euro op te pikken. Nostalgie. Iemand die die game heeft op de Vita? Hoe speelt het? Of kan ik het beter laten liggen en de nostalgische gevoelens niet verpesten?
Hmm zat ik ook over te twijfelen, alleen dan nummertje 2. Maar ben bang dat het me enorm tegen gaat vallen. Houd liever de goede herinneringen. Heb wel Crash Bandicoot 1 gehaald, die vond ik nog steeds geweldig!