[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    zijn er mensen die horde spelen en op welke server?

2. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een mage op Burning Legion. Mijn andere chars op Burning Legion zijn alliance tho.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Weer onderhoud vannacht. Hopelijk doen ze wat aan die enorme lag. Ik heb een tijdje geleden nog, kort geleden, mijn folders even verwijderd. Vannacht had ik er niet alleen last van, maar mijn hele group. Ligt ook niet aan de server, want er zijn al een aantal weken problemen. Ik hoop echt dat ze het fixen.

Was er laatst ook niet een aanval op Blizzard zelf? Meende er iets over gelezen in comments etc.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lag fix je niet met folders deleten. Er is lag vanwege de battle.net app. Zijn ze al een paar weken mee bezig om te fixen, lijkt me sterk dat het vanacht verholpen is.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En dat allemaal om zo iets (simpels) als een app? Moet wel behoorlijk complex zijn dan allemaal. Heb die app volgens mij ook al eens op mijn Ace gehad, maar dat leek me meer een verkleinde versie van de wow websites.

Ik hoop in elk geval dat ons de komende woensdagen groot onderhoud bespaard blijft. Vind het van a.s. nacht al jammer, is niet aan te doen weet ik, maar had graag nog even door willen spelen nu ik weer zo lekker in het levelen zit. :+

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    App op de computer, niet je telefoon.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ok, maar is dat echt zo complex dat ze zolang nodig hebben? Dacht juist met al het ''oude'' spul waar Blizzard mee werkt dat dit wel relatief simpel zou zijn. Of ze moeten de afgelopen jaren voor verschillende dingen nieuwe soft- en hardware hebben aangeschaft.

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Alle programma's staan met elkaar in verbinding he, ook de apps die bij het spel horen. 1 klein programma'tje of app kan voor veel lag/problemen in het eindproduct (in dit geval WoW) zorgen.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    het opstarten van Hearthstone duurt ook 5 minuten bij mij, ik was van plan om wow dit weekend weer eens te gaan spelen na ruim een jaar. maar denk dat ik nu toch nog even wacht.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm, daar heb ik geen last van anders. Is gewoon instant bij mij.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Goed om te weten, dat is tenminste duidelijk. Nu hoef ik mij de volgende keer niet weer af te vragen als wow niet naar behoren werkt. Als ik je antwoord tegen die tijd niet vergeten ben. :+:thumbs:

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    kan je nog een maand wow speeltijd kopen via ideal? ik kan alleen nog maar per creditcard vinden (en automatisch verlengen elke maand) of een code vinden. hebben ze dat weg gehaald? of als ik mijn ballance bij vul voor hearthstone enzo geld dat ook voor wow speeltijd.

laat maar gevonden, kan via de shop.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Inferius: Heb een aardige gozer gevonden van de Auch realm. Die is toch verbonden met Outland? Nou, kon hem alleen adden via Battle tag, en niet via friendlist of guildinvite gek genoeg. Ik zal het later nog eens proberen, maar wil die gozer er graag bij hebben in de guild.

Zou jij het eens kunnen proberen? Zijn wow naam is Niddy, van Auchidion, realm, vergeef me mijn spelling. Hij komt van een hardcore guild vandaan en doet op moment een char zonder heirlooms. Niddy is ook de naam van die char. Ik heb hem al gezegd dat, wanneer die eenmaal in de guild is, contact met jouw kon zoeken om wat kennis te maken met de GM.

Misschien kun jij hem proberen toe te voegen via je FL & de guild zelf en zeggen dat Malonius, mijn alt, je gestuurd heeft. Bij mij weigert die, zoals gezegd, iemand toe te voegen aan FL of Guild.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nu item level 529 average. Helaas nog wel met wat PVP items ertussen maar heb geen probleem Flex of LFR te healen. Sta meestal ook bovenaan, ook in flex met onze guild. Priest healing rocks, maakt niet uit hoever mensen van mij vandaan zijn, zolang ze binnen 40yards van de gast staan waar ik op aanval word telkens te laagste gehealed van 90% wat ik damage doe. Atonment ftw.

Helaas zijn de raid dagen nu ineens veranderd en kan ik nog maar 1 keer per week mee in flex.... en ben nog niet sterk genoeg voor normal op de maandagen. Gister al 3 LFR gecleared. helemaal niks gehad bahbah.

Btw vraagje hoe kan ik snel aan een timeless isle item komen? Ik heb een Burden of eternity gewonnen maar geen item die ik zo kan upgraden. Liefst zou ik mijn Back of Wrist willen. ( wist niet hoe dat werkte dus had al dingen geopend voor ik het gebruikte helaas ).

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kan niet. Outland is connected met niemand.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Als je alle chests op timeless isle hebt geopend is het lastig om nog meer items te krijgen. Je kan met timeless coins nog wel pieces kopen. Dat is echter wel random welk deel je krijgt.
    Ik dacht dat rares ook items kunnen droppen, maar dat weet ik niet zeker.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Valt wel mee hoor. Vereist gewoon dat je de rare mobs killed die ~1x per uur spawnen. En dan bedoel ik Huolon, Dreadship en Cinderfall. Farm die 3 met overige rares die vaker spawnen en je bags zitten zo met timeless spul.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kut, dan geef ik het hem wel door als ik hem online zie. Jammer, heb ik eindelijk eens iemand om te recruiten. :'-(

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    moet je bepaalde quests volgens om op Isle of Thunder te komen? ik probeerde gister er naar toe te vliegen, maar da ga nie.
    best wel weer lastig allemaal na een jaar gestopt te zijn, valt me wel op dat het erg stil is op de server, en in orgrimmar.

heb al iets gevonden met betrekking tot isle of thunder.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit komt omdat alles tegenwoordig ook met Queu kan. Raids kun je voor queuen, PVP, dungeons etc. er zijn zwaar weinig mensen die nog in oggri staan te vragen voor mensen etc. Iedereen is zijn ding aan het doen en queued omdat dat cross realm is en sneller.
    En het ligt er uiteraard aan hoe druk je server is.

@Inferius, thnx ga ik vanavond maar is doen dan. Gister Flex raid gehad met de guild. Part 1 en 2 gecleared met 1 whipe op General Nazrim, klote DPSsers die overal in blijven staan. Toch geluk gehad. 3 keer extra need gebruikt en 2 items, en nog een rare item met very low drop rate <1% van mobs. Toevoegingen zijn Chest, Shoulders en back. Nu ilvl 534 average:) begint al wat te worden haha

Deel Deze Pagina