Ik ook. Gelijk van close 2de volledig afgehaakt nu in de poule. De puntentelling is net even té qua multiplier
Ja precies. Ah ja nu maar gewoon weer 'onbevangen' verder kijken \o/ als die snol van een Sophie de mol is, ga ik het programma boycotten. God wat een verschrikkelijk mens vind ik dat
Begin vond ik qua spel ook weinig aan, maar het montage werk en de beelden vond ik echt geweldig. Bouwde lekker op. Susan, denk ik nu ook. Ik dacht Jan Willem, dus ik zou het wel niet weten.
Ik had wel al mijn twijfels een paar afleveringen, maar ik kon eigenlijk niet meer switchen van mol in de app. Daarmee zou je gelijk die multiplier in de prullenbak gooien. Susan heb ik ook altijd al gedacht gevonden. Daar ga ik nu op
Dus Sofie zit er nog in?! Ik ga zo hard punten scoren als ze de mol is Tot nu toe alleen aflevering 1 gekeken maar hoop alles van het weekend een beetje in te kunnen halen Edit:// Grrr Sjacco eerste
Lekker gespoilert voor jezelf dan door hier te kijken edit: sophie, sofie, soapie. Allemaal hetzelfde