1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox one games downloaden. Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ROBERT17040, 10 feb 2014.

  1. leevaim

    leevaim New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ook haha maar vroeg me af of dit ook kon. Dus degene die op dat adres in Amerika wonen zullen er niets van merken dat ik hun adres gebruik?
    (natuurlijk sales tax free states :thumbs:)

    thanks voor snelle reacties btw!
     
  2. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    anders gewoon het adres van een hotel/Mcdonald gebruiken. Gewoon een openbare plek pakken
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan ik via de xbox store betalen met paypal? Als ik betalen wil moet ik een lijst invullen mbt een creditcard die ik niet heb... Ik zie nergens de optie op met Paypal te betalen.

    Is er misschien ook een site die ergens, net als xbox live gold abonnementen, ook code's voor het downloaden van games verkoopt? Tegen een wat minder hoge prijs..
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  4. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=172031 , filmpje volgen
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Topp! gelukt! Misschien nog een redelijk off-topic vraagje maar is het ook op een of andere manier mogelijk een Netflix abonnement te verkrijgen die ik middels paypal kan betalen? Dank!
     
  6. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    :thumbs: Geen idee, dat zou ik ook wel willen weten.
     
  7. leevaim

    leevaim New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je bij telefoon nummer ingevoerd? word dit nummer niet gebruikt als verificatie of zo?
     
  8. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Nee volgens mij niet, ze gaan je heus niet bellen iedere keer als iemand een game koopt. Dan hebben ze heel wat te doen. :) Gewoon het telefoon nummer van de plaats wat jij hebt gekozen ingeven, bv burgerking, macdonalds etz. ik heb zelf een hotel in delaware, omdat daar geen tax is
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de Mcdonald's in Delaware, maar er staat nog steeds dat ik voor een game 59.99 Dollar betaal + Taxes?
     
  10. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    +eventuele taxes :) Delaware heeft geen taxes dus... Had mijne eerst op New York staan en daar kwam wel tax bij mijn game, toen omgezet naar delaware en no tax\o/
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel bedraagt die tax ongeveer?
     
  12. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Verschilt per staat en varieert van 0% (Alaska, Delaware, Montana en Oregon) tot 10%
     
  13. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu ben ik opeens iemand met een credit card in Amerika, maar wel met mijn eigen mailadres. Daar krijgen we geen gezeur over etc? Happy gaming!
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ehm ik heb een vreemd en vervelend probleem. Ik had reeds vroeger succesvol m'n CC via Paypal aan m'n MS account gekoppeld (volgens de methode in het filmpje), heb toen DR3 gekocht via http://marketplace.xbox.com/en-US/ en gedownload op m'n X1 zonder problemen.

    Nu probeer ik dit terug voor Titanfall, maar als ik op "buy from store" click (zowel online als op de X1 marketplace) zie ik enkel de optie "you've got $5,50 in your MS account", en niet meer om te betalen met Paypal...

    • Verder staat bij m'n account bij payment & billing > manage payment options wel gewoon m'n Paypal info vermeld.
    • Ook staat m'n xbox in z'n settings op USA trouwens.
    Iemand enig idee?
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Staat je PayPal op een US adres?
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja inderdaad. Niets aan veranderd. Console staat nu zelfs op US, region op ms.com staat op US, en paypal (bij MS) gelinkt aan US adres.
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Probeer dit even opnieuw te doorlopen.

    http://ikwerkindeict.nl/2014/02/how-to-xbox-one-games-kopen-in-de-us-xbox-store/

    Alle gegevens opnieuw invullen heeft bij mij geholpen en kon ik de game kopen.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Had'm al eens terug toegevoegd, but no luck.
    Maar heb toch maar eens alles verwijderd en step by step je gids terug gevolgd en, what do you know, Paypal staat er terug bij!

    Thanks!
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  20. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Perongeluk in het verkeerde topic gevraagd, maar voor de experts hierzo:

    Ik heb een probleem met het kopen van games uit de US store, eerst heeft alles gewoon gewerkt en kon ik ook gewoon dingen aanschaffen op de US store.

    Maar nu krijg ik de volgende melding als ik een aankoop wil doen via PayPal: Use a different way to pay

    Na wat google werk stelt men voor om een andere adres te proberen, maar dit veranderd niets.

    Iemand een idee waarom het opeens niet meer werkt?

    Store staat op US, Console staat ook op US.

    En zoals al aangegeven: Het heeft normaal gewerkt.

    PayPal verrekend het wel op mijn creditcard, kan dit het zijn.

    Dit is erg vervelend want ik wou net Titanfall aanschaffen, en heb Forza zonder enig probleem aangeschaft enkele dagen geleden.
    __________________
     

Deel Deze Pagina