[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16

    Dit inderdaad!

    Zou sowieso een grote verbetering zijn als ze de comic wat meer zouden volgen, er is gewoon werkelijk niks gebeurd in deze episode =(
     
  2. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon een dramaserie geworden sinds die opa ertussen kwam, zoveel blablablabla en nauwelijks actie meer. Erg jammer, maar geen reden om te stoppen met kijken. Oh ik mocht nooit drinken, kom laten we lekker dronken worden :F:
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hehe. Ik zet niks neer maar je weet waar ik op doel he

    Het is ook geen aktie serie he. Tis een drama. Maar er is drama goed doen, en drama saai doen
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo :eek:! Terug van weggeweest?
     
  5. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja het is ook een Horror en Thriller, het is lang geleden dat ik echt moest schrikken of dat er onverwachte dingen gebeuren. Aan het einde zal het vast wel tof worden maar dit is gewoon bullshit.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet nog altijd beginnen met de 2014 episodes, maar zo te horen lijkt het niets op de mid-season finale. Was helaas te verwachten..toch....shame.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.763
    Ze hebben het op de officiële FB pagina steeds over character development, maar zo voelt dat voor mij helemaal niet. Ja, je zou misschien de comics gelezen moeten hebben, maar de laatste episode was zo dodelijk saai en nietszeggend. In een serie die misschien Horror elementen heeft zou je toch meer verwachten dan de laatste 4 episodes. Een serie moet gewoon het nodige tempo hebben, daarom val ik ook al bijna in slaap bij een serie als Breaking Bad, no offence fans, maar ook daar zit geen tempo waar ik nu ben. Seizoen 2, episode 4 ben ik nu met BB en het kan me al weinig meer boeien atm, zelfde geld een beetje voor TWD. Alleen TWD kijk ik nog wel door omdat ik gek ben op zombies.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen hebben geen spanningsboog van meer dan 3 minuten tegenwoordig :p. Imo ligt het mindere juist in die idiote momenten zoals bv vuurgevechten of enorm geforceerde kutgesprekken. Een serie als dit mag juist lekker sloom zijn. Er wordt wel degelijk wat aan charachter development gedaan nu, goed of slecht buiten beschouwing gelaten.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik zal er de resterende afleveringen eens met dit antwoord in het achterhoofd naar kijken. :thumbs:
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Saai saai en nog eens saai.
    Na de mid season is er werkelijk niets meer gebeurd en wetende dat dit seizoen binnen 3 afl er weer opzit.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.763
    4 nog te gaan. :+
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet inderdaad heel goed waar jij op doelt!

    haha ik dwaal hier af en toe nog rond hoor ;)

    OT: Het irritante is ook dat je gewoon al weet dat er op het einde van t seizoen iets zieks gebeurt waardoor je toch blijft kijken..
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit seizoen nog?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet datgene waar ik het over heb
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Jep erg saai!

    Eerste drankje moonshine en niet eens een vies gezicht trekken. :p
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind TWD echt een prima serie, en vermaakt me zeer goed:thumbs: Laatste episode viel alleen ietwat tegen. Ben benieuwd hoe en wanneer ze naar het einde toewerken! Zijn nog zoveel vragen maar echt tempo zit niet meer in de serie.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Einde is echt nog lang niet in zicht
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer! Hoop dat er wel weer wat meer sensatie, en spanning in de serie komt! Beetje zoals seizoen 1!
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Om even, zonder al te veel te spoilen, de vergelijking te trekken met de comics:
    Zeg dat ze nu bij comic 60-65 zitten en ze verlaten de save zone weer rond comic 100 en laat ik ook even zeggen dat die safe zone tergend saai is en er vrijwel niets gebeurd. Dus dan kan je er vanuit gaan dat de rest van dit seizoen en komend seizoen een drama wordt. Zoveel gejank ook daar en zogenaamde love stories...gaaaaaap...

    En dan is er nog één gebeurtenis binnenkort waar ik zooooo geen zin in heb :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een domme vraag, maar met comics bedoel je boeken ofzo? :+
     

Deel Deze Pagina