Maaaaar Spoiler Negan moet wel next season. Dan ga ik juichen. En jij en vele andere willen #100 niet haha
Spoiler Dat bedoel ik ja En de manier waarop ook Hij is een held ja! Neemt niet weg dat ik echt toe ben aan Negan nu. MAAR HIJ HAD POTDOMME VAN HEM AF MOETEN BLIJVEN!
Vond deze wel iets beter weer. Kreeg meer een beeld van de wereld waarin ze leven. Maar idd ze zijn aan het rekken een beetje naar volgend seizoen ofzo. En imo zijn er nu ook veel teveel groepen.
Betere episode dan de vorige 3. We weten nu wel zo ongeveer dat een groot deel van seizoen 5 waarschijnlijk daar zal zijn waar de serie nu naar toe gaat. Mijn verwachtingen voor de volgende episode heb ik dan ook een eind(je) naar boven bijgesteld. Alleen jammer van: Spoiler Daryl en die bende waar hij nu dan bij komt. Hopelijk maakt die ze allemaal af.
Ik vond het zowaar een goede aflevering juist. Kon mij niet meer de laatste aflevering herinneren waarbij ik geen moment het vervelend vond worden. Alhoewel die blonde chick wel echt een ignorant meisje is. Nee, doe mij dit maar veel beter dan de rest van het seizoen iig.