[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ok dat queuen was al zo. Maar dan nog was het drukker. Of is er weer een nieuwe hoofdstad. Dalaran was ook heel druk, nu zo goed als leeg.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Owzo, ja Shrine of the Two moons.

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Aaah..dan zitten ze daar.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ga maar eens naar je Faction zone in Vale of Eternal Blossoms als je bijna level 90 bent. Druk zat daar, heb ik op alle servers ervaren waarop ik gespeeld heb.

En je bent altijd welkom op bij mij en Inferius te komen. :+

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ben al een jaar lvl 90. Was alleen gestopt.
    Ja graag. Maar even geen geld om naar andere server te gaan. Maar zijn jullie horde dan?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, we zijn Alliance, maar je hebt in elk geval een hecht clubje en als je PvP doet zit je met Inferius erbij op rozen. :thumbs:

Ben nu bezig met mijn Paladin. Normaal level ik via dungeons, en dan heb ik RF active, voor threat generation. Nu heb ik het inactive als ik gewoon in Outland aan het questen ben. Lijkt wel alsof ik meer DPS doe in tank spec. Mooi houden zo als ik geen zin in dungeon levelen heb. 8) RF = Righteous Fury.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ga ook samen met een maatje een nieuwe char beginnen. Gewoon met 2e wat levelen. Hoe kunnen we extra snel levelen? via RaF maar hoe werkt dat? Want we willen beide op main account levenen uiteraard.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ok, Inferius heeft me al 1.000 keer het concept shared zones uitgelegd :+, maar: Krijg de pleuris met die shared zones. Ik suckte al erg in PvP en heb echt geen zin om tijdens questen steeds geganked te worden. 8)8)

Op naar een RP server, met beide chars. :+:p

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kosten delen van het kopen van 1 nieuw account + character transfer.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    OMG, ben nog geen 20 minuten op een nieuwe server en word nu al doodgegooid met RP figuren. Heerlijk!!! _O__O_

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Altijd leuk. Heartstone doen en belanden in een gevecht tot de dood tussen Horde en Alliance. :+

Inmiddels level 61 en alle benodigde licenties ook weer aangeschaft. Kan in elk geval vliegen nu.

Paladin is bedoeld om wat meer Heroics te gaan doen als die éénmaal 90 is. Moet geen probleem zijn. En met mijn main ben ik nog van plan die 80 heirlooms enigszins te upgraden, voordat mijn Paladin 80 haalt.

Genoeg te doen dus nog, alleen een tyfus last van mijn linkeroor atm en dan helpt zo'n groot gevecht in Lion's Pride Inn niet. :+8)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mijn Priest is nu ilvl 538, kan vrijwel niks meer behalen in Timeless isle of LFR dus ben ook een nieuwe char begonnen. Vol gepropt met Heirlooms. Ik een Shammy healer en maat van mijn Pala tank. Levelen alleen als we er beide zijn. Nu level 25, heerlijk dat dungeons instant zijn als je queued met tank en healer haha. Het zal wel even duren voor we 90 zijn omdat we niet elke avond allebij kunnen en we nog raid avonden hebben maar dat komt goed.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan je vertellen dat het vanaf Outland met full heirlooms in eens heel rap gaat. Ben gisteren ook een paar levels gestegen, nu 65 tank en het is vooral leuk als je steeds groepen treft die smeken om grote pulls van mij. Dus neem ik een 1/10 in één keer mee. :+ Klinkt weinig, maar zeg maar 1/3 tot de eerste boss ongeveer. We doen nu al ruim 2K ieders en ik ben nog niet eens in de buurt van de BC eindcontent. :9

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja hebben ik en mijn maat ook haha, ik zeg juist tegen hem dat ie gewoon moet blijven lopen, hij is ook full loom dus hij word nauwelijks geraakt haha. En doet meestal het meeste dps haha. En ik slack er maar beetje achteraan:p

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister eerste part van SoO op normal gecleared. average ilvl van 539 nu. Wel raar want er zat nog een Priest in van ilvl 549, hetzelfde gespecced maar die healde echt slechter als mij.... Maar goed. eerste Part is normal gecleared in iedergeval.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ok maar het lvlen is toch juist leuker. En dan heb je het pakket mag je je gratis lvl 90 char weer lvlen naar lvl 100 op de oude manier.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Uiteraard, ze gaan toch niet gelijk een Char boost geven die al de nieuwe content skipped? Haha
    Maar ben nu een Shaman aan het levelen ( 27 nu ) en die zal ik ook blijven levenen. Maar misschien een character die ik denk dat wat is, zou wel kunnen iig. Maar denk link het even voor de mensen die het willen.

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb al alle classes boven de 85 :+. Die boost heb ik dus geen ruk aan, ga denk ik voor een horde pala op een andere realm. Die is al 60, dan worden je profs ook geboost :).

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat hele boosten... Het ging mij juist altijd om het levelen.
    Class leren kennen etc. :)

Deel Deze Pagina