Hhahahah guys cmon. Leis its going to be ok. Ik ga ook een Xbone kopen uiteindelijk hoor, dont worry. Wie weet dit jaar nog mocht ik Quantum Break en Halo helemaal te gek vinden.
Gezellig topic dit! Altijd leuk om de andere consoles even belachelijk te maken en jezelf in kansloze discussies te mengen. Prima tijdverdrijf.
Damn, niet verwacht! Vond Tretton altijd wel een relaxte gast om naar te kijken/luisteren, hij kwam lekker rustig over. Gast, niemand wordt hier afgezeken. :b: Vroeg het me gewoon af, het zou de quote van je die ik in die post had kunnen verklaren. Dat doet het dus niet.
Ik ging gisteren even besluiten welke next-gen console ik ging bestellen. De One is direct verkrijgbaar, toch had ik geen enkele twijfel om voor de PS4 te gaan. Al moet ik langer wachten, en dat kan ik niet zo goed. Als ik eenmaal een besluit heb genomen dan moet het gisteren geregeld worden. Ik kan er niks aan doen, maar de One trekt me niet zo. Ik ben een gamer die het niet boeit welk merk mijn console is, ik heb geen voorkeur en koop gewoon de console waarvan ik verwacht dat het mij het tofst lijkt. Uiteindelijk zal ik altijd wel beide consoles aanschaffen, want ik moet toch echt Gears online spelen. De console op zich lijkt me tof, de One is gewoon een top ding. Het zijn puur de games waarvoor ik ga. Sony heeft games als Uncharted, Infamous, God of War en Heavy Rain. Dat trekt mij enorm. Ik verwacht geen grote verschillen in performance.
leuk dat je je keuze gemaakt heb. Alvast veel plezier met je aankoop, ondanks dat je waarschijnlijk moet wachten
Ja, twee weken wachten. Is niet zo lang, maar als ik eenmaal heb besloten dat ik iets wil, dan is elk uur teveel
Je zult alleen nog wel even kunnen wachten op die games en het moeten doen met Infamous en The Order. Infamous vind ik persoonlijk ook tof, maar om een of andere reden doet SS mij nog heel weinig. Titanfall en eventueel Quantum Break of Halo 5 doen je niks? Maar zoals met de vorige generatie ook...zal het uiteindelijk meer gaan draaien om multiplats en dan zit je gewoon goed.
Ja, klopt. Op de PS4 is op dit moment ook niet veel. Zat wel echt te wachten op Infamous. Maar als ik kijk naar de toekomst, dan verwacht ik iets meer mijn soort games op de PS4. Hoewel ik de One als multimedia apparaat wel hoger inschat. Halo 5 doet me inderdaad niet zoveel, Titanfall lijkt me wel tof, maar dat is niet genoeg voor een aanschaf. Als ik een One aanschaf, dan is het voor Gears of War
Dit is echt insane... [yt]n3cueH92Bfw[/yt] Is het echt zo erg? Zou het voornamelijk om het prijsverschil gaan? Zo ja...dan moet er wel een prijsverlaging komen lijkt me.
Haha, daarom wacht ik wel tot die echt in de winkel ligt zodat ik hem haal en een halfuur later speel
Ik geloof echt niet dat die 100 euro de grootste reden is. De echte Xbox fan gaat toch geen PS4 kopen om die reden? Het is mooi meegenomen als je voor de PS4 gaat, maar early adaptors (de 'echte' gamers) maakt die 100 euro (imo) niks uit.
Nee, die € 100,00 zal het niet zijn voor de meeste. Als je echt een One wil en je hebt het niet zo heel ruim, dan spaar je toch gewoon door lijkt me. Maar voor de mensen die gewoon een dikke nieuwe next-gen console willen, voor die mensen maakt het wel uit. Het is een verschil van 20%. De PS4 heeft gewoon de meeste indruk gemaakt in den beginne. De PS3 en PS2 waren ook redelijk succesvol, de PS4 gaat PS2 resultaten halen als het zo doorgaat. Natuurlijk speelt de prijs wel een kleine rol, het is fijn om zo'n machine voor € 400,00 te kunnen kopen. De PS2 was € 600,00 bij launch. Als de PS4 over een lange tijd een prijsverlaging doorvoert (al is het € 50,00) dan krijgen de verkopen weer een dikke boost. Ik geloof wel dat als de One nu voor € 100,00 minder zal worden verkocht, dat het wel een boost zal geven.