M'n eerste miskoop op de Playstation 4 is een feit: Gister met 2 vrienden lam op de bank en hadden zin in een game, dus maar deze gekocht.. Helaasch zitten de "gast accounts" er wéééér als een halve lul bij, geen thropies of saves en de hoofd account heeft alle special abilities En dan ook nog's geen crossbuy
Tis dan ook een lame-ass quick-easy port.... Vita rules!\o/ Had je beter lego Marvel kunnen nemen, die is VET in co-op.
Mijn miskoop voor PS4 deed ik nog eerder dan de PS4 zelf COD Ghosts... En misschien ook wel de Pulse Headset
Mja die Lego games zijn te kiddy blijkbaar En wat is er mis met die Pulse headset? Schijnt best wel goed ding te zijn toch? Kijk dat vind ik aardig van je! Moet ik je mijn rekening nummer ff PMen of kom je het persoonlijk langs brengen? Heb'm digitaal gekocht
Ja is prima headset hoor, maar vind hem niet heel lekker zitten. Beetje te zwaar imo, en ook teveel knoppen/functies op bijde oorschelpen. En als ik dan nu zie dat ik voor ong 50 euro meer een turtlebeach had kunnen halen
Awesomenauts! [yt]-Q3ay9_VdcQ[/yt] Maar (tijdelijk) 8 euro en omdat het door Nederlanders is gemaakt eigenlijk al reden genoeg om te kopen. Ja dat weet ik, had'm ook zo gekocht maar degenen waar ik mee speel vinden het te kinderachtig.
Game elke avond een paar uurtjes met Lego the Movie Bij Wehkamp net maar de rode controller besteld met een levertijd >5 weken Ik vergat steeds dat ik nog een € 10 waardebon had.
Top, spreek je ze op Awesomenauts:b: Er zijn dan ook echt nog mensen die zo'n controller verkopen ipv de garantie aanspreken?
Tja, uitverkoop voor maar €99 bij mijn werk, even bam €150 eraf halen van de prijs. Gigantische steal. Even checken of het lekkerder werkt, anders verkoop ik (ondanks ie lekker mooier is!) toch mijn Wireless Gold Headset.