Praktisch 1,1,1.
Kwalificatie ging lekker, schrok nog ff van Freaky die dwars in de allerlaatste bocht voor me stond maar ik kon uiteindelijk de pole pakken in een 1.47,xxx, voor Tender en Fuzzy.
Heat 1 meteen flink proberen door te rekken, kreeg eerst AZT B Tender achter me, die moest afhaken omdat hij in gevecht met Loyall was.
Later kreeg ik in Loyall achter me. Werd van Loyall toch wel een beetje zenuwachtig, lekkere comeback! Maakte daardoor nog wat foutjes, maar kon gelukkig aan de leiding blijven. Freaky kwam nog net de top 3 binnen.
De 2e heat vliegende start. Niet verwacht dat ik die zou mogen lijden, was erg leuk, liet de snelheid iets teruglopen en ging pas op het gas een 30 mtr voor start finish. Ik dacht dat de nr. 2 achter mij, Tender, waarschijnlijk zou verwachten dat ik pas op start finish zou gaan, vandaar iets ervoor gas open en kon een paar extra meters pakken. Weer kwam Loyal in mijn kofferbak en dat was een leuk gevecht, Tender kon nog aanhaken. Opnieuw eerste.
De 3e heat reversed grid, nu achteraan starten. Ik zag voor me dat ze met 5 man probeerde de eerste bocht in te duiken.
Boven verwachting ging dit goed. In ronde 3 kreeg Loyall een tikje van Alfa en schoof van de baan. Ik probeerde ruimte te geven, maar kwam daardoor in de sandwich tussen Loyall en Tender. Schade aan mijn voorvleugel. Ik kon daarna het tempo niet meer volgen. Loyal reed bij me weg, ik had moeite om Alfa in te halen en kreeg het ook nog aan de broek met Tender. Tender had zijn avondje volgens mij niet want hij maakte een paar zelfzame foutjes volgens mij.
Uiteindelijk in de 3e heat 5e. Freaky op 1 met daarachter opnieuw Loyall en Flavour maakte het podium compleet.
Erg leuke avond gehad met erg veel controle over mijn Lexus.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2014