En toch heeft Kinect leuke functies, die ik toch ongewust gebruik. In games zal ik niet gaan staan zwaaien en toen maar die voicecommands zijn toch wel handig. En tja, hij staat niet in de weg
Jup. Gebruik echt constant "record that" zeker in MP games wanneer ik geen tijd heb om in een menu te gaan etc.
Hij komt dus op 13 maart. Wat is jullie verwachting qua verbreking van het embargo? Ik hoop uiteraard dat hij ASAP komt, maar ik verwacht dat hij 'pas' op 13 maart op de mat ligt.
Uiteraard, het is alleen maar goed als jij er wel plezier van hebt. In de weg staat die niet nee daar heb je gelijk in. Staat nu ook mooi bij mij in de kast nu
Via Origin zal ik wel 11 maart kunnen spelen maar als er nog geen servers in NL actief zijn heeft dat niet veel nut.
Zampella zei gisteren nog btw dat er niemand gebanned wordt ofzo als ze VPN gebruiken of voor de launch spelen.
Ik weet het niet maar ik denk als je via de Amerikaanse store koopt dat je het dan ook eerder kan spelen.
Ik heb hem besteld via Yourgamezone.nl. Ik ben nog ouderwets en wil eigenlijk altijd een cd'tje met hoesje. Maar dan is de release gewoon 13 maart?