Moet zeggen dat de grootste verbetering aan de game toch de frames zijn. Als het gewoon weer 30 frames waren vond ik het verschil niet groot met wat ik me kan herinneren. Het wow effect door dat ik de game al een keer 100% heb gehaald is namelijk nu uiteraard al weg. Maar door de snelheid voelt de gameplay toch weer heel anders aan.
Hehe, kom er net achter dat wanneer je schiet met een wapen je controller ook knippert qua licht geven. Of ja, het veranderd van kleur. Grappige gimmick.
zou ik de game kopen? http://www.billgames.nl/tomb-raider...cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default1 Overal is die nog niet verkrijgbaar maar hier wel?
Tomb Raider gisteren uitgespeeld. Heerlijke game was het. Binnenkort weer opnieuw beginnen op moeilijkste niveau
yep tomb raider is een goede game, heb hem eerst op 360 gekocht, en nu op de x1 en de games blijft ontzettend goed, en ziet er nog eens stukken beter uit ook, momenteel ben ik nu opzoek naar de achievements zeker een aanrader ook al heb je hem op de vorige consoles gespeeld
Tomb Raider gekocht bij die Ultimate Sale , Speelt lekker weg , leuk verhaal , en goeie graphics Sent From my ...
Op de één of andere manier vind ik hem zelfs beter worden als je hem helemaal uitgespeeld hebt. Je hebt dan echt totale vrijheid, veel minder irritante vijanden, alle tijd voor de collectables en andere vrij te spelen shizzle. Nee man, het echte Tomb Raiden begon voor mij na het verhaal en dat heeft SE even heel goed gedaan.
Heb hem eindelijk via een ruil kunnen bemachtigen. Vanavond een begin gemaakt en het ziet er al goed uit! Star Ocean: TLH was voor mij één van de leukste games op de 360 samen met Infinite Undiscovery. Ik herken Square Enix al een beetje .
Doe je dan de DC versie van Deus Ex ook even. Die heeft SE ook uitgegeven en is ook helemaal het spelen waard.
Echt? Dat had ik totaal niet. Ik had al 87% van alle dingen die je moest verzamelen dus de rest was easy van kamp naar kamp gaan met fast travel.
Ik liet die collectibles meestal voor wat ze waren, tot na de game. Nu heb ik ze voor beide gen consoles en kan ik weer overnieuw beginnen, dat terwijl ik ook nog veel moet voor de 360. Het is ook bedoeld om de game langer te kunnen spelen, want die MP is natuurlijk totaal overbodig.
Toen ik destijds TR aan het spelen was kreeg ik na het einde het bericht. Congratulations, you completed the game 100%. Go back to the game to collect the rest oid. Heb er nog een foto van, morgen ff terugzoeken. Vond het idd geen straf om tussen de missies door alles te verzamelen