En trouwens, Willem, waarom zet je niet gewoon een schotel in de tuin + kanaal digitaal? Ipv die adsl troep...
Nou sinds eergisteren internet over de kabel. Internet over de telefoonlijn ging niet sneller dan +/- 15Mb/s en nu zit ik over de 100Mb/s Van: Naar: Ik kan iedereen aanraden om van die slome ADSL verbindingen af te stappen. Het werkt prachtig. /Edit: Best of all. Experiabox van KPN de deur uit. HALELUJA
Zit te kijken voor glasvezel. Is €45 per maand voor 40MB/S bij Tele2. Is dit duur/goedkoop? En welke provider raadden jullie mij aan als ik een upgrade wil? Het hoeft niet perse glasvezel, maar tenminste beter als dit shit internet.
Even gevraagd en mijn ouders betalen voor Telefoon/TV/Internet/EredivisieLive in totaal €55 met de onderstaande internetsnelheden: Kan dit beter of goedkoper bij andere providers?
Dat is maandelijks wel flink meer (imo) dus je mag hem wel heel lief aankijken dan Voor mij komt het dan op 62 ipv 47 en 120mb/s is al vrij rap.
Tot mijn ongenoegen zijn ze beide blij en tevreden met Tele2, dus ze hoeven niet over te stappen naar hun mening. Want dat is weer een boel gedoe en dan kan ik mijn e-mailadres niet behouden en bla bla bla. Ze zijn wat ouderwets, maar dat is ook logisch met ouders van respectievelijk 61 en 50. Maar eens een masterplan bedenken om ze te overtuigen, of op mijzelf gaan wonen.
Ik had hetzelfde, wij zaten ook bij Tele2 en ook mijn ouders zijn ouderwets en bang voor vernieuwing. Maar ik wilde Eredivisie Live dus ja, inmiddels al weer 2 jaar UPC geloof ik
Met de techniek die door Ziggo en UPC gebruikt wordt is een upload gelijk aan de download niet mogelijk. Als de download 100Mbps is dan is de upload maximaal 10Mbps. Heb bij Ziggo een download van 150Mbps en een upload van 15Mbps.