Ik snap niet dat mensen de hype niet snappen Heb je mensen zo zien reageren op 3D of Google Glass? [Yt]RjNLvgqZgUI[/yt]
En dan roepen mensen dat ze niet tegen een Kinect willen praten omdat dat raar is. Ik zie me al zitten met zo ding op de bank. Geef mij maar gewoon een TV.
Dat doet er alleen niet toe. Je hersens registreren alleen nog de virtuele wereld tenminste visueel en met een headset ook qua geluid. Met kinect ben je je bewust dat je in de kamer naar dat ding zit te roepen Wellicht zit ik er naast, maar ik denk echt dat VR huge wordt en ook vele malen breder dan gaming alleen.
Het lijkt me wel tof, maar ik zie mezelf niet de moeite nemen om gewoon dat alles te doen. Ik vraag me vooral af, hoelang blijft zoiets leuk en blijft het leuk? Tof is het zeker.
Leuk die reacties op die bril. Op Gaf postte iemand laatst een opiniestuk nav de eerste enigszins normale mobiele telefoons. De reacties waren ongeveer hetzelfde als de reacties hier: 'wil je niet mee gezien worden', 'ziet er niet uit' etc. Over vijf jaar heeft iedere member hier een VR-bril. Bookmarkt iemand mijn post even?
Ja, mensen zijn toch kuddedieren. Toen ik nog op de middelbare school zat werd je uitgelachen als je een schooltas met 1 hengsel had. Dan was je toch echt homo. Nu loopt iedereen er al jaren mee. Zelfde geldt met oordopjes. Eerst moet dat zo klein mogelijk. Nu loopt iedereen in het openbaar met een enorme gettoblaster op hun hoofd. Als de VR-bril een beetje hype krijgt, dan loopt daar ook iedereen mee.
Net zoals blackberrys , iedereen wou er 1 in 2010, en nu is het bedrijf bijna falliet. Send with Tapatalk HD for Android
Maar VR gaat echt de nieuwe stap in entertainment en ervaring worden, iedereen die er een opheeft gehad zal het daar roerend mee eens zijn. VR zal ook veel sneller groeien omdat de ervaring zo diep en intens kan zijn dat je eigenlijk meteen zo'n ding ook moet hebben. Het is ook meteen geen hype-ding omdat het een nieuw medium voor entertainment en educatie, zie het als de TV 60 jaar geleden. VR word het en over een paar jaar zitten we allemaal als een mongool op de bank met open mond in onze eigen wereld, wen er maar alvast aan
1 console? Sony, OR en Valve zijn er mee bezig. En je moet het niet alleen vanuit gamen bekijken. Het is, zoals Drokz zegt, echt een nieuw medium. Maar we zullen zien
Mwha, ik denk dat veel mensen gewoon liever voor de tv of monitor, het kan leuk voor erbij zijn. Leuk stukje over Twitch op de X1: http://www.penny-arcade.com/news/post/2014/03/07/xbox-one-and-twitch