adapter Fanatec CSR clubsport en elite adapter voor TX & T500R-wheel CPX - CSP to TX Adapter Submitted by admin on Fri, 01/10/2014 - 12:57 Introducing the new CPX adapter from BasherBoards! After many inquiries and some pleading here and there, I've finally decided to produce an adapter to allow the Clubsport pedals to be used directly with the TX and T500RS wheels. Compatibility: The adapter will allow you to use CSP V1, CSP V2 and CSR Elite pedals with either the TX or T500RS wheels. Features: - ABS vibration support. (adjustable on the adapter) - Fine tuning of brake sensitivity. (adjustable on the adapter) - User upgrade-able firmware via USB. - Minor troubleshooting via USB. - Possible features to be added later... I plan to release the adapter in the new few weeks, barring any unforeseen complications. Until then, please feel free to add yourself to the waiting list for the adapter. THIS IS NOT A PRE-ORDER. It does not guarantee you an adapter on launch day. Orders will be filled in the order they are received.
\o/\o/\o/, Kijk dan wordt de tx wel interessant, maar er staat niets over of het koppeling pedaal werkt.....en Flavour jij hebt toch geen csr elite pedals? Die ik in deze ''gelukkig'' wel heb
Former Need for Speed Dev Announces New Racing MMO http://m.ign.com/articles/2014/02/10/world-of-speed-former-need-for-speed-dev-announces-racing-mmo
Nee het is de Grande Punto 1.4 Edizione Cool , Zeker voor de prijs wat je betaald krijg je best wel wat luxe mede door de komst van de EVO natuurlijk Hij komt uit 2008 met 70K op de teller. Mooi prijsje van weten te maken.
^^Mmmmm, ben inderdaad bang dat Codemasters een beetje de weg kwijt is als ze een vervolg gaan maken op het (in mijn ogen) dramatische Grid 2. Dan liever een nieuwe DIrt met echt alleen maar Rally!! Verder ben ik benieuwd ondertussen naar de stats van iedereen zo aan het einde van Forza Motorsport 4....ik heb ze hieronder gepost. 361 uur racen, iets meer dan 50.000 km gereden
Jipiejee, i.i.g 15 meter verder gesprongen en in die 360uur\o/ Ook grappig: aantal bestede uren op nr 1: gereden uren, op nr 2: TIJD Besteed in MENUS....... Misschien moeten ze dus n.a.v deze stats misschien een game maken met alleen maar MENUS, kennelijk vinden we dat leuk