Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is zeer zeker zo. Kijkt vooral lekker weg en vond het einde wel tof :) wacht nu wel al een tijd op seizoen 2..
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tof! Staat nog in mijn backlog... :lol:
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hé cool. Alleen jammer dat het op zaterdag is, anders was ik wel even gaan kijken.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk iemand nog The Following? Toen ik las over de eerste episode, had ik zoiets van ''ok ik ben er helemaal klaar mee nu.'' Ik kon alleen echter totaal niet slapen, dus ben S2 maar gaan kijken net. Alleen de eerste episode, maar het is gewoon slechter dan slecht. Zach uit Dexter moet een grote villain voorstellen, nou ik erger me echt gigantisch aan die kneus die totaal niet kan acteren.

    Emma heeft een walgelijk irritant uiterlijk nu, en het was al niet al te best. Ryan wordt keihard geschept door een auto....dat is dus echt goed mis!.........niet dus...hij staat vrolijk op, niets aan de hand mensen. LMAO. En..........zoals al eerder gezegd hier:

    Joe lives.....wel ja...uiteraard. zucht!

    Misschien dan maar gewoon volledig negeren vanaf nu, of juist kijken voor de comedy factor van shit die te fout is.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Ben in seizoen 1 na vier eps gestopt. Wat een BS allemaal.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol: Ik ook!

    Slechte editing, scenes die elkaar opvolgen waarbij je denkt, huh? awkward.

    Troep.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is jammer, want Kevin Bacon speelt wel goed en die dude die Joe Caroll speelt ook.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    The Following has been renewed for a third season!
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Meh... Weet niet van seizoen 2 maar ik was blij dat seizoen 1 afgelopen was toen der tijd
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    So the crap goes on and on....

    Lekker links laten liggen deze. Er zijn zat series die je tijd wel 100% waard zijn.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.881


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh, nee... Not another....

    Niet aan mij besteed. Reck, veel plezier!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb heel 24 niet afgekeken. Werd nogal zat van dat die dude overal mee wegkomt...nah man.

    Begonnen met Sherlock. Zag het op Netflix staan en ik moet zeggen...helemaal niet gek, not at all. Zit heel tof in elkaar allemaal. Dit ga ik verder kijken.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2014
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ook de eerste 4 afleveringen van Sherlock een tijdje geleden gezien op Netflix maar overal lees je er alleen maar positieve dingen over en dat het een van de betere series van de afgelopen jaren moet zijn. Misschien dat ik daarom met te hoge verwachtingen er aan begonnen ben maar ik vond het allemaal niet zo bijzonder. Wel leuk maar totaal niet speciaal
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Resurrection is begonnen.

    The lives of the people of Aurora are forever changed when their deceased loved ones return.
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ga ik beginnen aan Cosmos. Eindelijk het vervolg van Carl Segan, geproduceerd door Seth Mcfarlane en gepresenteerd door de baas waar zelfs de bazen van eindbazen voor terugdeinzen: Neil Degrasse Tyson!
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: verkeerd topic
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    [​IMG]
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En is het wat?
     
  20. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Ik vond het wel goed en ga het wel eventjes volgen. "Those Who Kill' was trouwens ook wel goed. Het is natuurlijk geen True Detective helaas. :mad:
     

Deel Deze Pagina