Deze ep was wel ok.. gebeurt eindelijk wat met de characters en vond hem meteen minder grappig. Maar Sheldon was wel weer leuk en benieuwd hoe het verder gaat met Spoiler Leonard en Penny
Begon best leuk, maar einde vond ik niet zo boeiend. Na paar weken mag er toch iets meer uitkomen. Vind dit seizoen ook niet meer zo heel boeiend. Wordt beetje matig, nu ze er te lang mee door gaan en ze toch wel flink wat geld per ep krijgen.
Seizoen 8 is al bevestigd Maar vind het nu ook wel wat minder worden. Er zijn nu imo gewoon te veel main character die allemaal aandacht krijgen. Laatste ep had je 3 storylines en dat is gewoon de te veel voor 20 minuten
Dat doet parks and rec veel beter vind ik. Daar hoeft niet elk personage elke aflevering een grote rol te hebben.
Ontwikkeling van de serie is gewoon minder. Begin was gewoon toffer, omdat daar alles nieuw en bijzonder was. Plus een toffe setting. Dat is er nu vanaf en dan gaan ze zo door, met af en toe wat nerd-achtigs van Sheldon. Eigenlijk hadden ze gewoon na 4 seizoenen ofzo moeten stoppen. Alleen kijken er miljoenen naar de serie dus gaat het nog wel even door. Ik kijk stiekem ook nog elke week en vond bijvoorbeeld die van vrijdag ook tof.