[XOne] South Park: The Stick of Truth

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jun 2012.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben iets van level 10 volgens mij, maar ik doe ook eerst alle sidequests enzo.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In het begin van de game ging het inderdaad niet zo snel. Maar van 11 naar 15 was ik in een mum van tijd. Voor mijn gevoel ging dat een stuk sneller. Maar dat komt misschien omdat ik eerst alle sidequests gedaan heb voordat ik verder ging met de main story.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Iets wat ik dus ook van plan ben, want ik wil wel proberen zoveel mogelijk shit te halen. Ik ga hem in elk geval niet op Hard uitspelen, dus een 1000/1000 zal er wel niet inzitten.

4. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Naar mijn weten zit er geen difficulty achievement in. Toch? De game was verder prachtig. Binnen twee dagen uitgespeeld alleen. Verder vind ik het zuur dat bepaalde dingen inderdaad makkelijk te missen zijn. Heen zin om nu alweer een tweede playthrough te beginnen dus hij gaat de verkoop in ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je bedoelt geen difficulty achievement? :confused:
    Het staat er wat raar. :+

6. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Helemaal gelijk :) Gelijk even aangepast :9

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zou het helemaal niet erg vinden, dan ben ik ook niets verplicht zoals met War in the North, die LOTR RPG. Moet ik ook nog steeds afmaken, maar die graftakkengame zit zo vol fouten dat ik me er nog steeds niet toe kan brengen het af te maken. Ik heb ook nog genoeg andere games, maar South Park heeft op moment mijn hoogste prioriteit.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Na het uitspelen kom je wel terug in de wereld, maar ik vind dat dit geen zin heeft. Je kan het namelijk niet op 100% krijgen, omdat je tijdens het spel op locaties komt waar je later niet meer naar kunt terugkeren. Mis je dus een vriend of een chinpokomon, dan kan je die niet meer halen. Voor de achievement hunters onder ons is dat dus geen goed nieuws. Zelf geef ik daar niks om. Voor mij was er niks meer te doen, ik had alle side quests al gedaan. Als je het spel op 1000 wilt halen, moet je met een guide op schoot spelen, want vooral die chinpokomon zitten goed verstopt. Voor mijn gevoel heb ik alles gecheckt, maar ik had er maar 20 van de 30.

9. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ik miste aan het eind van de game 1 chinpokomon en 1 missable friend. Geen zin in nog een playthrough en weer goed opletten mer een guide dit keer. Voor mij is het klaar en hij is de verkoop in gegooid. Desalniettemin een super tof spel

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik ben vrij obsessief als het gaat om verzamelen, dus kom een heel eind. We hebben het hier niet over die bobbleheads uit Fallout gelukkig. :+

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met Tomb Raider kan je ook nog alles verzamelen nadat je de game hebt uitgespeeld. Ik weet dat veel mensen hier graag alle achievements halen van een game, dus dan is het Tomb Raider principe iets beter uitgewerkt. Maar qua verhaal is het ook onmogelijk om terug te keren. Ik vind het al knap dat Paquale blijkbaar in 1 playthrough tot 29 chinpokomon en 119 vrienden is gekomen. Ik ben tot 101 of 102 vrienden gekomen, al weet ik wel dat er in het bos een plek is waar je er 12 bij kunt halen.

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    De humor in dit spel is zo geniaal :D Gevechten zijn tot nu toe ook nog cool :D

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Heerlijke game zeg! Hier trouwens 5 episodes over dingen die je in de game tegenkomt :)

Kom er net achter dat als je bij map RB indrukt je de locaties kan zien van die chinpokomon dingen.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2014
  14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Omg. Canada _O_

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Damn,
    Al Gore is pittig :mad:

Iemand tips?

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die koffie potions zijn best wel nice, dan mag je 2x aanvallen ;)

Inmiddels uitgespeeld, ik heb er ruim 10 uur over gedaan (iets korter dan verwacht) al heb ik me wel goed vermaakt met de game. (en net uitgespeeld voordat Titanfall uitkomt :cool:)

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja precies, die speed potions. Dan wordt het nog makkelijker. Als je er 10 inslaat, is iedere baas wel een eitje.

18. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Hm, als je deze in de benelux koopt, is er dan nl ondertitel/voice over bij?

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    NL voice-over 8)

Volgens mij zit er ook geen NL ondertiteling in de game maar dit weet ik niet zeker.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Haha ja echt geniaal! :D

They're wolfs, but dire! :+

Deel Deze Pagina