Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb de laatste drie maanden niet eens de games gedownload op PS4, ookal is het gratis, ga het toch niet spelen. Aan de andere kant, heb volgens mij ook 0x keer online gespeeld op mijn PS4. :+

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het ging meer op de manier waarop MS het toen bracht met dat always online, dat was gewoon van wil je gamen dan moet je online zijn en anders koop je maar een 360.

Het idee was gewoon goed.

Echter tja games for gold op de X1 is het maar afwachten wat ze hiermee gaan doen.
    Daar heeft de PS4 (ookal zijn het nog niet de top games) wel een streepje voor.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die attitude was gewoon te slecht voor woorden en dom. Maar die kerel is daarna ook vertrokken. Dumfuk!

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik kan mij anders toch hele andere reacties herinneren. Ik geloof niet dat veel gamers het er wel mee eens waren geweest als MS de boodschap met mooie woorden had verpakt. Over het algemeen wordt er terecht geklaagd over hun vage onduidelijke communicatie. Hier waren ze wel duidelijk. "wil je het niet,koop dan een 360". (of een ps4, maar dat kunnen ze moeilijk zeggen)

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En dat je geen eigenaar was van je games..

6. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Daar heb je met PS plus toch ook geen moeite mee? Zolang je gold/plus heb is het spel beschikbaar. En aangezien je gold nodig had was je dus altijd eigenaar.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Verschil is 50,- per jaar vs 65,- per spel en daar niet de eigenaar van zijn. Niet kunnen doorverkopen, niet kunnen uitlenen zelfs

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Uitlenen waren ze wel mee bezig, maar we kunnen nooit zeggen hoe dat precies zou werken. Overigens de laatste keer dat ik (omgerekend) € 65,- voor een spel heb uitgegeven moet in het gulden tijdperk zijn geweest mortal kombat was volgens mij fl.139,-, maar dat terzijde.

Niet kunnen doorverkopen was en is een nadeel. Is ja, want uiteindelijk zie je ook hier op het forum de digitale aankoop van een spel de fysieke overstijgen.

Maar inderdaad er is een prijsverschil. Daar staat wel tegenover dat je dan zelf je spellen mag kiezen tegenover afwachten wat je krijgt.

Maar het gaat mij niet zozeer om PS plus, die service heeft zich inmiddels bewezen. Het ging mij meer om het always online wat helemaal werd afgekraakt terwijl we met zijn allen toch altijd online zijn en maandelijks abonnementen betalen.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2014
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Always online had ik niet zoveel problemen mee als dat uitlenen en 2e hands games. Mensen zeiden is de future blabla.. maar ik zie de future eerder als een soort netflix voor games. Beetje wat PS nu gaat doen maar dan niet met oude games.

En alle ps4 games zijn 65,- 70,- . Ja ik koop ze ook niet voor die prijs maar dat is wel de CAP

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Terugrekenen naar guldens 8)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond games with gold dan erg goede coopgames. Misschien is het voor de obsessieve gamert die elk spel speelt niets, maar ik had al die spellen nog niet gespeeld en toch heel erg vermaakt met die spellen. Echter is het houden van de games niet van toegevoegde waarde.

12. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zeker wel mee eens, een soort Netflix voor games zou ideaal zijn. Maar voor de korte termijn zie ik de digitale games wel als de future. Alhoewel dat natuurlijk ook komt omdat de games goedkoper zijn dan de fysieke games uit de winkel. Maar zolang MS ons op de US marketplace toelaat, en zelf betrekkelijk kort na release met aanbiedingen komt (Ryse,COD) is dit voor de X1 eigenaars aantrekkelijker dan de aanschaf van fysieke games.

Dat was nou eenmaal de laatste keer dat ik € 65,- voor een spel betaald heb. ;)

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ah, op die manier. Excuses :)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wat denk je wat de One wel niet kost?!
    1100 gulden!! Is toch niet normaal.

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jonguh, zeur niet... bijna 4 gulden voor een frikandel is pas duur of meer dan 8 gulden voor een Big Mac! :+
    De PlayStation 2 was 1200 gulden man! :p

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd ja, dat was nog is een rib uit mijn lijf! :lol:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Typisch Sony weer, zijn we er toch weer ingestonken :+

lutsers zijn het

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jammer zit hier wel op te wachten :mad: Gelukkig komt Project Cars (tot nu toe :+) dit jaar nog

Deel Deze Pagina