Want we hebben hier ook een Gamestop argh stom gedoe ook, veel mensen hechten veel waarde aan hun hoesje
Je snapt wat ik bedoel. Die grote ketens zoals Gamestop houden preload tegen voor een of andere reden.
Ok dan....dus toch de ongebruikelijke resolutie van de beta. Nice dat ze de boel hoogstwaarschijnlijk gaan verhogen. Ik denk dat ze voor 900p moeten gaan, want anti-aliasing moet je wel hebben en het verschil tussen 900p en 1080p schijnt uitermate klein tot niet merkbaar te zijn. Nieuwe maps en gameplay: [yt]lyn68JgIPUE[/yt]
Shit, wou net een streamfunctie uittesten via nieuwe opname software Jaja, weet niet of ik gelijk online kan komen
Lijkt mij sterk want op de PS3 was dit ook al voor bijna eilke digitale game mogelijk (zelfs GTAV) dus lijkt mij raar dat het voor Sony wel mag en voor MS niet of dat ze het met de next-gen niet meer willen hebben
Ik verwacht eigenlijk alleen maar positieve reviews. Als MS slim is proberen ze heel Titanfall als Xbox exclusive te securen, want naast een knaller als Halo en Gears hebben ze die ook. Ik denk dat MS het ook echt wel wil, maar Respawn duidelijk niet.
Hmmm ja idd dat vooral. Maar ook die Vince van Respawn had in tweets terughoudendheid laten weten erover. Waarom werd de eerste Titanfall echter wel alleen voor Xbox?