FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarom blijft Loyall heel de tijd hier voor Forza 4 spammen? :p 8)

Hopelijk gaat alles weer goed Dinsdag met joinen etc.

2. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Gewoon terug spammen :p

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil wel oefenen Divimus. Denk alleen wel dat het pas rond 22u zal zijn. Invite me gerust!

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ja moet nog even kijken tot hoelaat ik online zal zijn :D

Met alle verschuivingen klopt denk ik de kalender niet meer, Welke baan is het morgen?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2014
  5. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Silverstone gp

6. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Bedankt ,

Moet wel weer even inkomen hoor :D Morgen maar in de picture rijden en kijken of er een mooie sponsor op me af komt :+

7. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Xboxworld Racing Kart-Days 2014

Heren,

Zou je het leuk vinden om een keer te gaan karten met een paar leden van XBW-Racing? Grijp dan nu je kans en meld je aan op dit topic: Xboxworld Racing Kart-Days 2014
    Vergeet niet je voorkeur qua kartbanen aan te geven (poll in OP)
    Hopelijk tot 6 april!:b:

8. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Divimus is zojuist gespot op Silverstone GP :D

Ik heb er zin in! Was trouwens wel even zoeken naar de pitingang :+ En het voordeel dat ik de baan kon van Forza 4 is ook deels weg met dat nieuwe stuk. Wel heel gaaf.

EDIT: Zijn er nog mensen die het gaan streamen? En is het nou al mogelijk om herhalingen van de race op te slaan? Ik wil namelijk weer eens een compilatie gaan maken :D

Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  9. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Streamen gaat ik zeker doen. En replays kan je ook al weer opslaan. Nog ff aan de koffie en dan gaat ik ook richting silverstone.

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    We gaan gewoon lekker zonder voorbereiding aan de race! Hoe laat begint het nou, 20:15 toch?

11. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Oke leuk om streams van andere terug te kijken om te zien hoe hun een race beleefd hebben. Dan moet ik niet vergeten de replays op te slaan :+

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Dan begint de kwali. Lobby meestal rond 19.45u open

13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Gaat het streamen niet zorgen voor veel lag als je internet verbinding niet zo héél geweldig is?

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Lag zien we snel genoeg.

Ik ga ook streamen. Als iedereen zijn naam van zijn twitch hier neer zet kan ik ze neer zetten als player zodat anderen op het forum kunnen meekijken met meerdere streams op een pagina.

15. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Cool :)
    Ron076

16. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
  17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ron D Core:

[twitch]Ron076[/twitch]

Novacaine:

[twitch]Novacainenl[/twitch]

Flavourlicious:

[twitch]Flavourlicious[/twitch]

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Leuke races gehad. Volgens mij alleen in Heat 2 vlak voor de pitstraat na rond 1 dat er iets mis ging.

Zelf prima races gehad. Quali op 3 geeindigd, met een minimaal verschil van 8 duizendsten dacht met Nova in mijn voordeel. Plek netjes kunnen behouden. Kleine foutjes maakten we allemaal denk ik wel. Zeker in de laatste ronde wist IceD toch nog een gaatje te vinden en kon me voorbij. Lag dus tm de twee-na-laatste bocht 4e. IceD werd misschien wat overmoedig door een foutje van Nova die 2e reed in Heat 1. Bijna ging IceD dus Nova nog vorbij, maar hij miste het rempunt, waardoor ik toch nog 3e kon worden.

2e heat dus als 4e gestart. Ook hier weer best een tijd kunnen battelen met ik meen Iced. Heb de replay niet opgeslagen. Maar ook in heat 2 tot het laatst billen knijpen, maar toch weer 3e geworden. Ben er content mee.

Genoeg geluld....FILMPJE!

https://onedrive.live.com/redir?res...40&authkey=!AFXczpuBPqaqQwk&ithint=video,.mp4

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Was een leuke race, inderdaad. De replay van Surreallistic laat eigenlijk mijn hele race zien, geen rare dingen, en een paar kleine foutjes. Ik zal even een samenvatting maken van de 2e race, die replay heb ik gelukkig wel opgeslagen :+.

Edit:

Niet dus, problemen met inloggen @ Xbox (meer mensen hebben er last van, Microsoft weet er van).

Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
  20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kwalificatie ging redelijk, maar moest de baan nog leren kennen, shoot out stond te kort dus niet tot het einde gehaald, zat op een hoge .12 te rijden...

Heat 1 leuk zitten vechten met Ron even blijven plakken :) maar nadat ik divimus en Ron kwijt was kon ik niet stabiel genoeg rijden om naar de top 4 de aansluiting te vinden :mad: 5e
    Heat 2 was ik Divimus snel voorbij dankzij een foutje van hem, daarna Ron hetzelfde al ging die wat lastiger, daarna tot de ena laatste rond save op kop gereden... toen flavour achter mij nog een klein foutje maakte was ik helemaal zeker, dacht ik, maar ergens op een snelle bocht op de curbs was ik de auto opeens volledig kwijt... (was niet de eerste x bedenk ik mij) daarna het flavour nog een beetje lastig kunnen maken, zelfs op bijna foto finish, maar helaas.

See y next week on Le Mans.

Deel Deze Pagina