[TV] True Detective

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jan 2014.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik vind de serie echt super. Welk verhaal is standaard? Sure er is een misdaad die ze moeten oplossen maar dat is slechts een middel om een heel ander verhaal te vertellen, nl die van Rust en Marty.

De sfeer, het acteerwerk, er langzaamaan achter komen dat de personen niet zijn wie je denkt, het feit dat de karakters alles behalve zwart-wit zijn zoals in 99% van de series tegenwoordig, de nihilistische opmerkingen van Rust en natuurlijk de beste intro van een serie ooit :cool:

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Reckuuza beweert dat iedereen aan het trollen is, maar volgens mij is hij de enige die dat in dit topic aan het doen is :p lekker simpel om het op schapen gedrag te gooien omdat JIJ het niks vind...

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Reckuuza is niet de juiste doelgroep voor deze serie. Als je meest enthousiaste reactie op deze serie over tieten gaan, dan zegt dat genoeg.

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Te weinig robots en explosies voor Reckuuza. Kon je van mijlenver aan zien komen dit natuurlijk 8)

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    There's only one story. Light vs. Dark ;). Maar het verhaal is ook tussen Marty en Rust vrij standaard en voorspelbaar hoor. Je ziet al vanaf ep 1 aankomen dat Rust het met Marty's vrouw gaat doen en dat die twee met elkaar in de clinch komen.

Ik vond het een supervette serie hoor, maar door opmerkingen als "karakters zijn in 99% van de series zwart-wit" maak je jezelf als kijker wel heel pretentieus en zeg je "ik kijk dit omdat ik er goed genoeg voor ben en als je dat niet snapt ben je minder dan ik". Different strokes for different folks, live and let live, etc.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het waren anders wel uitstekende tieten

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zonder twijfel, maar die zal ik toch eerder vergeten dan de geweldige dialogen, sfeer en shots van deze serie.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Ik wist al dat dit soort reacties zouden komen :p
    De sfeer is wel vet, en de intro. Maar mijn reactie is te vergelijken met die van Dyonko (zie topic begin), geqoon net iets te saai imo. Maar ik ga wel doorkijken, want het schijnt toffer te worden. Smaken verschillen toch Willem? :)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.728
    Ik zou nog even doorzetten, er komen later ook nog goede billen langs. Of ben je meer een borstenman? :+

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Laatste scene van ep4 ga je ook wel waarderen. Hele scene op het puntje van m'n stoel gezeten.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Net laatste EP gezien, EP was gewoon een pure 10, klaar. Camera, geluid, sfeer en conversaties, gewoon ongekend. _O_
    Alle Emmy's en Golden Globe's naar McConaughey en de rest naar Woody!

Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies wat iemand anders al zei...alsof er een einde komt aan een serie die al een hele tijd meegaat...en dan is het maar 8 episodes.

Niks aan te merken op de finale, gewoon geweldig.

Ik vond het juist erg mooi om te zien dat Rust ook emotioneel kon worden, niks mis mee ook. Zeker de reden waarom hij het werd is erg goed te begrijpen. De scene in dat doolhof was lekker spannend en echt goed gedaan ook.

Goede review dit, al ben ik het er niet overal mee eens.

http://www.tv.com/shows/true-detect...inale-review-season-1-episode-8-139409705892/

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857

Camera werk blijft geniaal, laatste EP zat ook vol met geweldige shots.
    Doolhof zat vol met geniale momenten, heerlijk hoe Rust richting de camera liep en zijn gezicht half in beeld kwam. Moment voordat Errol in beeld kwam was ook geweldig. _O_

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En dit he....blijft een heerlijke tune, is de volledige:

[yt]p4zluA60hjs[/yt]

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die intro blijft heerlijk ja _O_

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb wat andere tracks opgezocht van die band en ik moet zeggen dat ik het zeker wel kan waarderen. Ik ga zeer soon heel TD opnieuw weer kijken, 8 episodes ben je ook gewoon echt zo doorheen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb nog vaak genoeg deze scene gekeken. Dat was ook wel een hoogtepunt van dit seizoen. Alles in een take. Genieten.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja die scene was echt goed. Dit blijf ik ook zo sterk vinden he:

[yt]A8x73UW8Hjk[/yt]

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Er moet een video gemaakt worden met alle 'fuck you' momenten tegen elkaar, geweldig! :D

[yt]zz3PhWFhA3I[/yt]

Deze was ook mooi.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2014

Deel Deze Pagina