Gedaan, ziet er goed uit, geen haperingen of wat dan ook gezien. Ik ga denk ik ook maar niet tegen jou schiet games spelen.. standaard sta ik dan 0-1 achter. Overigens had je veel volgers via twitch?
Wat is jouw uploadsnelheid? Stream is van redelijk goede kwaliteit. Beetje 'dof' ofzo, maar verder prima.
Heb een redelijk slechte verbinding over het algemeen. De quality bij twitch staat op 1247,2 kbps (recommended)
heb ook net even getest .. ik zal jullie straks toevoegen mijn naam is Fardo_NL op twitch [twitch]Fardo_NL[/twitch]
Forumnaam: Surreallistic Twitchnaam: Surreallistic79 Edit: loop beetje te kloten met twitch. Hoe voeg ik jullie kanaal nou toe? En als ik nu wil broadcasten, schiet hij terug naar de game en geeft ie aan "unknown game". Moet ik naast registratie nog meer dan dan? Ik heb trouwens gewoon geupdate, en dus niet eerst verwijderd.
Was net een stukje aan het streamen. Leis zei dat die niet helemaal lekker liep, maar hij wist niet of het aan zijn eigen connectie kwam. Hoe kan ik de kwaliteit van mijn eigen stream controleren?
http://www.twitch.tv/dutchfridge/profile/pastBroadcasts Of gewoon streamen en op je PC naar je channel kijken.
Ahum... Dus toch eerst verwijderen. Als je kiest voor update, werkt het niet. Xbox liep bij mij vast. Edit: schiet mij maar lek! Mn xbox sluit niet meer af. Logootje blijft branden.... Meer mensen problemen na het installeren van twitch?
Ken iemand mij vertellen wat ik fout doe? Heb de app nu al een paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar broadcasten lukt niet. En als ik dan de xbox uit wil zetten, loopt hij vast. Grrrrr
Al 4x moeten doen. Krijg geen broadcast voor elkaar. En als ik dan de one wil afsluiten, loopt hij vast. Werkt het bij jou wel Ron? Moet ik bij bijv. Closed captioning nog wat instellen?