Zonde.. volgens mij is daar echt iets gigantisch misgegaan daar zeker omdat het eigenlijk gewoon een launch titel was.
Ugh zonde. Niet dat ik er echt op wacht, maar gaat er meer om dat er dan wat bijzonder is op PS Plus.
Er blijft bijzonder weinig over zo. The Order ziet er mooi uit maar doet me denken aan een Gears in de middeleeuwen. Infamous heeft ook een hoog 'been there, done that'-gehalte.
die zien we deze E3 met een grote Q4 2015 banner denk ik Drive club komt of nog dit jaar en blijkt een matige game te zijn of hij gaat 8 days en the Last guardian achterna
Het scheelt dat MS ook niet met boeiende exclusives komt dan. Ja een nieuwe (of remake) Halo...maar we weten wat er allemaal met 4 is gebeurd. En een Forza, maar dat is imo ook zo meh. Thw Order is twnminste nog een nieuwe ip. Titanfall ook natuurlijk, maar is enkel MP dus trekt mij ook niet.
Bij die awards van GT zagen we wat. Spencer zegt dat wel misschien wat zien tijdens GDC eind deze maand. Maar zullen zien. Game heeft niet echt een releasedatum nog maar staat net als Sunset Overdrive momenteel voor Fall 2014.
Voor het garantieverhaal zie de algemene Xbox One thread, maar dit ziet er dus ook niet heel gunstig uit voor een Nederlandse release. Ziet er dus naar uit dat de Xbox One op z'n vroegst pas in het najaar zal verschijnen in Neder. In de zomer ga je namelijk niet een nieuwe console launchen.
Zoals ik in het andere topic zei. Je kan alles van die comment maken. Ik wacht wel even tot MS NL zelf wat zegt.