Ik vind het trouwens wel erg tof dat ze in deze laatste episodes nog wat dingen uit de eerdere seizoenen terughalen. Al zijn het maar kleine references.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal irritant dat ze elke aflevering een round-circle moment proberen te maken met minstens 36893 referenties naar vorige seizoenen. Ik heb liever dat ze gewoon proberen goede nieuwe episodes te schrijven.
Ik snap helemaal niet waar die hele sad panda discussie van de laatste pagina's om draait: Spoiler Hoezo zou er iemand dood gaan? Je hebt toch al talloze dingen gezien waar Ted en de moeder nog leven in 2024/2032/etc. Ik heb echt niet het idee dat er iemand dood gaat. Volgens mij komt uiteindelijk toch gewoon alles goed nog. Omdat Ted ook in dat huis van hem woont en hij het heeft over Aunt Robin en Uncle Barney. Die zijn dus ook nog steeds in de picture.
Spoiler Talloze dingen waar de moeder nog leeft in 2024? Noem eens iets? Ik heb nog nooit een flashforward gezien van de moeder, überhaupt die moeder pas gezien sinds begin dit seizoen. Dus ik weet niet wat je bedoelt.
Spoiler Er zijn zeker een aantal flash forwards geweest dit seizoen. Wat precies weet ik niet meer en ook niet 20 jaar verder. Maar de hele sad panda theorie gaat echt niet gebeuren Daarnaast...waarom zou er dan een spinoff aankomen "How I met Your Dad"? Ik neem aan dat het format circa gelijk zal zijn en ze niet tegen de kids praat als ze nog kleuters zijn.
Haha oh! weer wat geleerd Thanks voor de info! Maar neemt niet weg dat de Sad Panda theorie niet gaat gebeuren mijns inziens. Leuke moeder overigens!
Deze aflevering: Spoiler Hallo, hier is een nieuw character vlak voor het eind van de serie waar niemand om gaat caren maar waarmee we wel weer een sentimenteel spelletje met Robin kunnen spelen.
Spoiler Ik ontken niet dat er flashforwards zijn geweest, wel dat er flashforwards zijn geweest waarin de moeder te zien was. Alleen dan die ene emotionele van vorige week, waarin Ted alleen maar zat te janken en zij (schijnbaar wat ongelukkig) zei van 'welke moeder mist nou haar eigen dochters huwelijk?' waarna Ted weer ging huilen.
De aflevering van deze week vond ik best goed. Qua verhaal van Marshall en Lily, en de terugkomst van The Captain . Alleen dat einde
Ja eindelijk weer een redelijke ep! Heb toch nog best vaak moeten lachen, haha (: Het einde verpest het idd wel weer een beetje...
Eens! Zeker een paar keer moeten lachen... maar dan zelfs een paar uur voor de bruiloft nog zo'n einde.... . :/ heel erg wazig. Lekker respectloos naar haar partner toe
Wat de fuck is er met die Gary Blauman? Ze doen alsof we hem allemaal kennen en alsof ie al jaren bij de club hoort. Slecht episode.
Hij werd juist door iedereen geintroduceerd als nieuw character.. Ik vond afgelopen ep eigenlijk de eerste leuke van het seizoen. Taran Killam is ook gewoon baas
Vond het ook raar. Die paar keer dat hij er in zat ging het toch meer om die Bilson. Zal er wel mee te maken hebben gehad dat hij met real life Robin getrouwd is