Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Niemand die bang is dat de One nooit in Nederland zal komen?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee joh, die komt dit jaar nog wel.
    Eind dit jaar, dat wel. :)

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zal mij inmiddels aan mijn reet roesten of dat ding ooit nog komt of niet... Wat een drama dat MS tegenwoordig.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nogal ja en de klantenservice is ook totaal ruk geworden. Toen met de Xbox 360 periode was het perfect, maar ik ben nog steeds niet teruggebeld. Er zit nu daar een gast die alle telefoontjes aanneemt en je op een lijst zet om terug gebeld te worden. Lekker bezig!

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De klantenservice is natuurlijk ook ruk omdat de console hier nog niet uit is, wel vreemd om dan zo met je trouwe klanten om te gaan.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan nog, ik bel voor de Xbox 360 en als ik bel krijg ik steeds dezelfde knakker die niet in het systeem kan. En teruggebeld word ik ook niet. Dat is weleens anders geweest, erg slechte zaak.

/Edit: Net weer gebeld en het systeem werkt blijkbaar weer. Het afgeschreven bedrag staat weer terug op m'n account. :)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hier hetzelfde. Het enige wat ik zelf nog een beetje boeiend van MS producten vind is Windows Phone (Maar dat heeft tegenwoordig ook meer met Nokia te maken wat ik top producten vind leveren dan met MS), voor de rest kan het mij gestolen worden of Xbox het deze generatie gaat redden.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso pas in Microsoft's nieuwe boekjaar, na juni. En in de aankomende maanden vanaf juni release je natuurlijk geen console, dus hooguit pas echt ergens eind dit jaar. Naja, ondertussen hebben de meeste die hem echt willen hebben toch wel.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het klinkt in dit topic allemaal als : "Meeeeh! Wij hebben de One nog niet! Nu ga ik stampvoeten" :+

Goed, wat Microsoft nu aan het doen is kan natuurlijk ook niet. Laat dat duidelijk zijn ;) Als ze nou vanaf het begin heel duidelijk waren geweest ... en niet alles achteraf teruggedraaid hadden ( zoals de DRM ) dan hadden ze nu veel minder negatief in het nieuws gestaan.

Wat ik dan wel weer geestig vind zijn de berichten over de PS4 en hun games. Killzone geen 1080p, DriveClub komt er waarschijnlijk nooit, COD Ghosts heeft op 1080p frame-rate issues van hier tot Tokio en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Dat hele 1080p gebeuren boeit me geen sodemieter eerlijk gezegd. Ik wil gewoon een spel spelen en als dat grafisch allemaal strak is is dat mooi meegenomen. Tuurlijk, ik ga ook geen kak game kopen :+ Vind alleen dat mensen behoorlijk kritisch zijn op dat 1080p geneuzel. Zeker gezien de leeftijd van de Next-Gen consoles momenteel.

Ga maar gewoon uit van september/oktober. En dat allemaal vanwege Kinect ... sjongejonge :+ Nu kan het ook zo zijn dat de console ineens in de winkels kan liggen natuurlijk. Het is immers geen hardware aanpassing die ze moeten doorvoeren. Grote update uitbrengen die de Nederlandse taal ondersteunt en je kan in principe morgen nog beginnen met de launch.

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dat zeggen alle xbone fanboys.
    Tot ze over 3 jaar nog op 792p spelen.:+

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    :lol:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej fanboy woord is weer gevallen.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit.

Je mag er niks over zeggen want dan ben je een fan-boy :emo:

Ach, ik speel over 3 jaar misschien nog op 792p ... Hopelijk is tegen die tijd Driveclub uit voor jullie.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zal toch wel? :)

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een heerlijk topic blijft dit, het komt natuurlijk ook omdat er momenteel niks leuks te spelen is op de PS4 O-).

Wie weet komt het wel goed met het hele resolutie verhaal zodra DX 12 aangekondigd wordt, maar misschien ook wel niet. Als ik echt alles op een hoge resolutie wil spelen met 60fps dan koop ik wel een dikke pc of een hele dure steambox. Het grote voordeel van een console is dat je gewoon de game download of erin steekt en los kunt. Nu is het jammer dat Titanfall niet 1080p is maar de game speelt heerlijk en ziet er degelijk uit. (het moge duidelijk zijn dat grafisch Titanfall niet bijzonder is)

En ach, over een paar jaartjes is de kans groot dat iedereen weer ''gewoon'' beide consoles heeft omdat iedereen de exclusieve games wil spelen.

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Hebben elke maand een gratis game dus er is altijd wel wat te spelen waar is he gold programma voor de one? :+ (alles niet zo serieus nemen fanboys het blijven maar jokes:b:)

En jazeker hopelijk worden de exclusieve games weer goed van Microsoft.
    Ben ook erg benieuwd naar Quantum Break.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt heus wel goed. Die sniper elite dev zei toch dat MS nu deze maand met die nieuwe SDK kwam?

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556

De hele wars neem ik sowieso niet zo serieus, uiteindelijk moeten beide consoles het gewoon goed doen op hun eigen manier, daarnaast vind ik het gewoon leuk om die fanboy wars te lezen.

Het is alleen jammer dat mensen het mooi vinden dat het slecht gaat met de concurrentie.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie het resolutieprobleem wel opgelost worden. Iets met DirectX 12 en X1 tijdens GDC en dus wat die Sniper Elite dev heeft gezegd. Daarnaast dat Respawn Titanfall naar 900p of 1080p verwacht te krijgen zegt ook wel wat. That said.....

Microsoft zelf is gewoon een teringbende en er is geen ander woord voor te vinden. Hoe de fuck is er nou nog geen duidelijkheid over een NL release en de andere landen? Dat is 1. Hoe de fuck kunnen ze zo lopen kloten en dat je nu gewoon geen zekerheid hebt of je geimporteerde console gerepareerd wordt door MS NL? Dat is 2. Als ik dat ding nu kon veroorloven zou ik dat niet met alle gerustheid doen. Tuurlijk ga je er niet van uit dat hij stuk gaat....maar het blijft elektronica. Nah...echt pure crap van MS. Stel ik koop er nu eentje in Duitsland en hij gaat stuk,...dan kan ik hem zelf erheen brengen en ophalen. Gewoon fucked.

Het feit al dat iemand zich hier lijkt af te vragen of het ding ooit wel officieel in NL komt...laat wel zien dat het triest is gesteld. MS is fucking up biiiiigtime.

Simpel zat.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verder zijn ze wel goed bezig imo de laatste maanden.
    Zeker als je kijkt hoe het was na de E3.

Deel Deze Pagina