Holy shit, wat een spel dit. Ik heb in dit spel meer gelachen dan bij de laatste 3 seizoenen South Park bij elkaar.
Is het trouwens verstandig om al je junk gewoon te verkopen of kun je er later in de game nog iets mee?
Je kunt er niets mee, dus ik verkoop alles. Als je niets verkoopt gedurende de gehele game krijg je hier overigens wel een achievement voor, dus mocht je deze nastreven dan zou ik het pas verkopen na het einde van de game (bij de verkoop van 300 junk krijg je namelijk ook een achievement).
Neuh achievements interesseren me geen bal, snap niet waar mensen de tijd/zin weghalen. Jeuh ik heb een plaatje haha, nee de flippotijd heb ik wel gehad
Flippos waren wel aswome tba. ^^ Ik vind het leuk dat je kan zien via achievements of iemand de game heeft uitgespeeld en op welke moeilijksheid graad.
Exploren blijft ook zo vet in deze game. Heb je ergens een sleutel gevonden, kan je eerst het halve dorp door om het huis te vinden waar die op past. En sommige huizen bevatten dan hele leuke personages.
Ik ben sowieso een sucker die bij het verkrijgen van een nieuw item, welke je toegang geeft tot andere gebieden, eerst weer heel het dorp af gaat struinen.
Ik ga hierna nog wel een playthough met een missable guide erbij doen, haal ik nog wat tijd uit die 44 euro die ik ervoor betaald heb
Dat turn based valt reuze mee, het is bij lange na geen FF of Civ game, ook al is Civ niet echt een RPG. En de game is in dat opzicht zeker aan te raden.
Mwah, als je het echt HAAT, zou ik misschien even wachten, tot ie goedkoper is en een minder groot risico op een miskoop. Het is zeer zeker een leuke game, vooral voor de South Park fans, want er komt gewoon zeer veel van de show in deze game terug, en de humor is ook typisch SP, maar de gameplay (fights) kan idd wel snel wat eentonig en voorspelbaar worden... Gelukkig is er dan nog wel een beetje de noodzaak om de aanvallen goed te 'timen', zodat het niet te saai wordt, maar het is dus wel echt turn-based.
Dit idd! En ik spamde met Butters de hele tijd die professor chaos. Hopen op zo'n schild, tegen die schietende FBI gastjes.
ik heb een vraag ik wil als jew gaan spelen maar dan moet ik counteren maar dan doet hij niks cartman zegt ook niks hebben meer mensen hier last van