Het klinkt in dit topic allemaal als : "Meeeeh! Wij hebben de One nog niet! Nu ga ik stampvoeten"
Goed, wat Microsoft nu aan het doen is kan natuurlijk ook niet. Laat dat duidelijk zijn Als ze nou vanaf het begin heel duidelijk waren geweest ... en niet alles achteraf teruggedraaid hadden ( zoals de DRM ) dan hadden ze nu veel minder negatief in het nieuws gestaan.
Wat ik dan wel weer geestig vind zijn de berichten over de PS4 en hun games. Killzone geen 1080p, DriveClub komt er waarschijnlijk nooit, COD Ghosts heeft op 1080p frame-rate issues van hier tot Tokio en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Dat hele 1080p gebeuren boeit me geen sodemieter eerlijk gezegd. Ik wil gewoon een spel spelen en als dat grafisch allemaal strak is is dat mooi meegenomen. Tuurlijk, ik ga ook geen kak game kopen Vind alleen dat mensen behoorlijk kritisch zijn op dat 1080p geneuzel. Zeker gezien de leeftijd van de Next-Gen consoles momenteel.
Ga maar gewoon uit van september/oktober. En dat allemaal vanwege Kinect ... sjongejonge Nu kan het ook zo zijn dat de console ineens in de winkels kan liggen natuurlijk. Het is immers geen hardware aanpassing die ze moeten doorvoeren. Grote update uitbrengen die de Nederlandse taal ondersteunt en je kan in principe morgen nog beginnen met de launch.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2014