ik heb gisteren ghosts gehaald voor de xbox one als er iemand de mutiplayer wilt samen spelen voeg me toe ItzKingRay
Holy ... shit. Dit spel is echt compleet uitgestorven online. Een volle lobby Ground-War vind je nog niet eens. 8000 man online. Schandalig...
BO2 heeft dagelijks ronde de 320.000 online spelers, zo zie je maar weer dat IW deze game gewoon verknalt heeft met al die 'innovatieve shit'. Het speelt wel lekker weg, maar ik mis de feeling van MW1, BO1 en BO2 dat waren games die op het competitive gedeelte erg verfijnd waren, ook public matches waren gewoon zeer vermakelijk.
Ik vind het wel schitterend met die KEM strike op elke map. Zoals : Whiteout, geen minimap meer. Fog, Michael Myers Strikezone, hele map veranderd. Sent From my ...
Dat zijn geen KEM strikes, maar een Field Order, een KEM haal je bij een 25 killstreak of in strikzone bij een Field Order. Opzich vind ik het zelf ook niet verkeerd, maar dat is iets te veel 'randomness' voor CoD. Het moet een game blijven waarbij je met ervaring steeds beter wordt, power spots leert kennen etc. Nu kan een 10 jarige jongen met een Field Order zonder enige moeite volbrengen en zo een Maniac(Michael Myers) krijgt. Mijn punt hieruit, field orders zijn te random en mogen van mij part weg, oefenen oefenen en oefenen
Deze game zit s'avonds rond een uurtje of 20:00 zo rond de 25.000~30.000 spelers. Gewoon lachwekkend hoe weinig dat er zijn Probeer op de XBOX One een Ground War match te starten en dat duurt gewoon een kwartier voor de lobby vol is. Tja, Infinity Ward is niet meer wat het geweest is. Bij lange na niet. En dat is te merken aan ALLES m.b.t Ghosts.
De multiplayer van ghost trekt ook nergens op. Maar moet zeggen, de extinction mode is wel super. Donderdag de nieuwe dlc downloaden en ben ik weer paar weken zoet met aliens neer te knallen. De nieuwe multiplayer levels ga ik weer aan de kant laten liggen.
Nu Devastation aan het downloaden... wel een rare prijs voor betaald..... 10,08 ipv de gebruikelijke 14,99... Foutje? Ach mij hoor je niet klagen hoor...
Vanmorgen devastation ook gedownload, bij mij was ie gratis , vanavond proberen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Tijdens het spelen van de Dome remake, viel het me pas op hoeveel Strikezone qua layout lijkt op die map. Met uitzondering van 2 gangetjes die naar het midden leiden is de map een exacte kopie.... Zelfs de meeste punten waar je een gebouw entert / uitkomt, of waar de map omlaag / omhoog loopt....
Net weer een potje gespeeld via XLink Kai en in een care package de K.E.M gehad op strikezone . http://youtu.be/42USrJHeZ78?t=8s
Die K.E.M. krijg je standaard op deze map, is meer om te laten zien hoe trots ze erop zijn dat ze zoiets hebben gemaakt volgens mij...
Sinds de nieuwe map pack uit is kom ik tijdens het reguliere gamen in verschillende maps terecht waar of giga lag is, "friends and foo" dezelfde kleur hebben (of iedereen heeft een blauwe naam, of iedereen heeft een gele naam) en bizarre scores tot 10.000. Meer mensen hier last van?
Ik heb normaal gesproken niets met cosmetische microtransacties en snoop dogg, maar dit moet ik hebben. Echt belachelijk grappig. http://youtube.com/watch?v=LT1ycFs618g (Sorry, weet niet hoe ik yt filmpjes goed plaats en ben op mn telefoon)