[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    In de ochtend gespeeld, en de campaign uitgespeeld, moet zeggen dat ik niet helemaal me hoofd erbij had met wat ze allemaal zeiden in het verhaal..
    Zal vast niet helemaal boeiend zijn:+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    K/D lol.
    Die challenges zijn wel goed voor levelen. Gister met Rivanov een goed potje gehad. Begon als level 17 en eindigde als level 20. Allemaal omdat ik een shitload aan challenges compleet had in een potje.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Titanfall-problemen op de PC zijn opgelost volgens Respawn

Respawn heeft een zware dag achter de rug. Gisteren lanceerde het Amerikaanse bedrijf hun nieuwe game Titanfall op de Xbox One en de PC. Dit moest natuurlijk groots gevierd worden, maar helaas liep de realiteit een beetje anders. Gelijk waren er vannacht al de eerste problemen met de Xbox One-versie. Nadat Titanfall dus voor langere tijd niet speelbaar was op Xbox Live vannacht, kreeg vandaag de PC-versie van de game plotseling problemen. Gelukkig waren ze er snel bij, want alle Titanfall-problemen op de PC zijn opgelost volgens Respawn.

De Titanfall-problemen bij Xbox Live gooiden vannacht bijna alle Xbox Live-servers plat en maakte de game daardoor praktisch onspeelbaar. Het bedrijf heeft er de hele nacht aan gewerkt om deze server problemen op te lossen. Toen ze hiermee eindelijk klaar dachten te zijn, sloeg het noodlot vanochtend opnieuw toe. Ook op de PC begonnen spelers van de game namelijk plotsklaps problemen te krijgen. Veel spelers kregen foutmelding 503 wanneer ze een online match wilden beginnen. Gamers die al online aan het spelen waren werden zelfs zomaar uit de game gegooid door de problemen met de servers.

Titanfall is een first-person shooter gemaakt door Respawn Entertainment en is tevens de eerste game van deze nieuwe ontwikkelaar. De stichters van het bedrijf zijn Jason West en Vince Zampella, wie hiervoor werkzaam waren bij Infinity Ward zijn als ontwikkelaars van de Call of Duty-franchise. Laten we hopen dat de grootste problemen voor de kersverse studio nu dus zijn opgelost en dat deze problemen niet opnieuw zullen plaatsvinden met de release van Titanfall op Xbox 360 wanneer deze op 25 maart verschijnt in Noord-Amerika. Op 28 maart kunnen wij aan de slag met de Xbox 360-versie van Titanfall.

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Is de game echt zo goed en vet om te doen? Of verveeld het op een keer? Beta vond ik wel cool maar niet veel gespeeld. Hooguit 2 uur.

Speel nu nog steeds veel gta online

5. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zet het geld maar over.

6. Rappa

Rappa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je na 2 uur al uitgekeken was op de beta zal dat bij de full niet veel anders zijn denk ik. Zal je echt zelf moeten bepalen :p

7. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Dit zo'n beetje.

De beta was niet heel veel anders dan de full game.

Alleen meer maps en guns.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Geluid kan Titanfall wel een putje aanzuigen tegenover Plants VS zombies Garden Warfare. Lijkt eigenlijk wel dat de beta betere geluid kon weergeven, dan de volledige game of hoor ik dit alleen?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Merk geen verschil.
    In PvsZ zal het geluid wel awesome zijn omdat het de Frostbite engine gebruikt.

10. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Over PvsZ gesproken, ik dacht dat ik die game totaal zou vergeten na titanfall maar ik speel nog steeds vollop.

nog steeds echt een leuk spel om tespelen.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik varieer gewoon, al hebben beide games geweldig geluid, ben erg blij met mijn 5.1 set (m'n vriendin minder blij)

12. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee natuurlijk wel gewoon op win/lose spelen. Dat is belangrijkste! Achja zo heeft iedereen wel dingen waarmee ie zich bezig houdt.

13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    net even een uurtje zitten knallen met deze game... leuk en verslavend.
    De hype waard.. de game waar we nachten van wakker moeten liggen.. ehm.. nee sorry =(

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Inmiddels level 44. De sleutel naar succes is vlaggen verdedigen en challenges! Wanneer je de kans krijgt om de S C.A.R te gebruiken, doe het dan ook. Heeeeeerlijk wapen. :cool:

15. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje nog ik heb zojuist 77 euro aan live punten op mijn account gezet. Volgens http://www.titanfall.com/news/preload-and-unlock-details komt ie om 01:00 NL-tijd uit op de Ierse Marketplace. Kan ik mijn marketplace even veranderen naar frankrijk/duitsland en dan de game downloaden? Dan kan het namelijk al om 24:00. Is de game dan ook gewoon Engels et cetera? Thanks!

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Bij aantal drukke moment hapert de game echt als een malle pff:mad: level 33 inmiddels sinds vanmorgen.

17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Beta versie liep ook vloeiender. Snap niet wat men met de volledige versie hebben gedaan. Altijd jammer, dat dit gebeurd.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vooral met die smoke en als er een aantal titans aan het wandelen zijn op het scherm..=(

Dat is gewoon not done.

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    +1

Moet zeggen nu de sensitivity op slow heb gezet gaat het me stukken beter af.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    400-11 gewonnen met hardpoint 8)

Deel Deze Pagina