Mede omdat ik nu al een PS4 heb staan wordt het ook gewoon een principekwestie om in ieder geval niet de volle mep te gaan betalen voor de Xbox One. Voor mij in ieder geval. Daarnaast voel ik ook niet echt de behoefte om het apparaat in huis te hebben omdat ik gewoon erg tevreden ben met de PS4.
Tenzij je preordert... Anyway ik vraag mij echt af of dat de reden is hoor. Er liggen nu pallets vol xboxen in magazijnen namelijk.
Het is natuurlijk pretty crazy om te geloven dat de console hier nooit zal komen. Jullie hebben wel een punt...iets houdt hun tegen, er is geen reden waarom ze niet zouden willen launchen hier als ze dat zouden kunnen.
Het is niet alleen Nederland wat uitgesteld is maar ook Belgie en een aantal andere Europese landen. Daarbij kan de gamer de ondersteuning bij een defecte console ook vergeten. De Mediamarkt net over de Duitse grens waarschuwt de Nederlanders al dat ze geen ondersteuning krijgen als de XOne kapot gaat. Xbox Nederland doet niets en Xbox Duitslang mag in Nederland geen defecte consoles of andere dingen ophalen. De levertijd voor een defecte XOne als je die via MM laat opsturen duurt minimaal 6 weken.
Goddamn...dus het is gewoon echt waar dat je de X1 zelf naar MS Duitsland of Mediamarkt moet brengen? Echt slecht hoor. Beter krijgt NL gauw weer ondersteuning van MS NL....we zouden deze week een update krijgen toch?
Maar ook al als de X1 in NL is vraag ik me af of geïmporteerde consoles dan gerepareerd worden. Aan het serienummer zien ze al genoeg. @Melbuuln: Klopt, dat was ik even vergeten. Het blijft vreemd.
In principe mogen we als klein kikkerlandje niet klagen natuurlijk. De PS3 was ook later hier dan andere landen. Kan gewoon een keer gebeuren. Toch is het wel jammer. Want de echte reden waarom de One hier nog niet is is niet gegeven. Dat hele "lokalisatie" gebeuren is echt niet DE reden Volgens mij ben je een kleine maand bezig om alles in het Nederlands te zetten. Vertalen lijkt me ook geen issue ... Maargoed, het is de keuze van Microsoft.
Terwijl MS geen garantie meer geeft (Tijdelijk) beetje vreemd vind je niet? Alle X1's die zijn gekocht via Microsoft store zelf krijgen voorrang qua reparatie..
Ms stores zitten met elkaar verbonden toch? Enkel taal is anders, maar voor de rest zijn ze het zelfde. Gekocht van MS store Duitsland.
Nou, maak daar maar gerust 3-4 maanden van. 10 pre-orders bij verschillende winkels in Groningen en sinds november en nog geen bericht gehad. Ondertussen toch al aan het genieten van mijn X1.
Niemand cared om Groningen haha. Hier Amsterdam bij MM echt snel. Elke week 40 stuks binnen de afgelopen 5 weken. Lees net dat in ander topic dat mensen die voor 16/11 nu pas hun ps geleverd krijgen hahahahah. Wat een drama