Is maar net hoeveel providers er beschikbaar zijn Bij mij op het werk hebben we alleen een ADSL lijn 8Mbps/0,776Mbps. Woon in de zelfde wijk ( ± 700m ) heb ik ADSL , Glasvezel en Ziggo. Thuis kan ik kiezen van 10/1 tot maar liefst 200/200 Heb nu Ziggo 150/15 en ben hier zeer tevreden over.
UPC, via de Horizon naar een andere router en weer bekabeld naar m'n laptop. Op de één of andere manier wil bekabeld vanaf de Horizon zelf niet zo hard gaan. Toch vreemd aangezien er nu ook gewoon een kabel vanaf de Horizon naar de andere router gaat..
Ik zat daar ook eens aan te denken, maar veel gedoe. Je kan ook niet een statisch IP adres maken met de horizon...
Qua instellingen is het idd echt triest gesteld met de Horizon. Heb in de DMZ een ip aangegeven welke door de andere router wordt gebruikt. TP-Link WDR4300 en werkt lekker.
Ja dat is het zeker. Helaas beslis ik daar niet over en ik denk dat mijn ouders ook voor iets anders waren gegaan als ze wisten hoeveel gezeik en problemen er mee zijn. Internet kan hun niet zoveel boeien, maar dat is maar een fractie van de waslijst aan slechte dingen aan de Horizon
Kreeg hier een aanbod voor 500/500 voor € 99,95 in de maand Later kwam er een monteur want hij moest de verbinding testen en natuurlijk was deze perfect. Vervolgens dood gegooid met aanbiedingen en telefoontjes dat glasvezel beter zou zijn als Ziggo. Heb ze gevraagd mij aanbod te doen want ik wil de zelfde zenders als bij Ziggo TV Extra. Nooit weer iets gehoord
Het is lekker hoor zo een hoge snelheid. Begin in april de normale prijs te betalen van 60 euro per maand voor internet, tv en bellen. Film downloaden gaat ook echt met ruim 39 megabyte per seconde
60 Euro is echt geen geld voor zo'n verbinding man. Je wilt niet weten wat wij op het werk betalen voor een huurlijntje van 500Mbit. Nou is dat ook niet helemaal te vergelijken, maar toch
Caiway is echt goed bezig geweest met zijn glasvezelnetwerk. Waren alle providers maar zo. Denk dat het nog wel een paar jaar duurt voordat er hier in de regio glas wordt aangelegd. Tot nu toe maar even doen met UPC. Internet top, horizonbox flop.