Wow...toch maar weer proberen. Heb gister die vleermuis Mount gekocht. Kan je niet vliegen op isle of Thunder.. Zucht. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
En dat zal tot de eerste patch ook niet kunnen met de nieuwe expansion. Kan leuk worden voor mensen als Inferius op Outland.
Waarom blijft mijn overal item level op 474 vastzitten? Terwijl ik ook mijn gear steeds level en ik krijg steeds maar geen betere van raid finder.
Ga je wel naar de hogere raid finders toe? Je hebt veel verschillende in LFR. En als je 474 hebt maar je hebt er nog een 390 oid in zitten gaat hij ook niet hard omhoog tot je hem vervangt. Je kan elke baas in LFR 1 keer looten. Als je gold krijgt heb je hem dus gewoon geloot. Uiteindelijk moet je SoO parts gaan doen ( laatste 4 in LFR ). Als je daar niks meer kan halen is het SoO Flex, dan normal, dan heroic. Blijf niet hangen op de oude raids daar heb je niks aan. Owja, ga farmen op Timeless Isle. Naar 1 uur heb je al 5 / 6 items met 496.
Ik moet nog de weg naar timless isle en isle of gaints vinden. Zag op wow dat daar ook leuke dingen te halen zijn. Maar even zoeken. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Je kan er door de boost ook gelijk heen. En je HS word ook meteen op je faction plek in Vale neergezet. Als je de boost afgerond hebt, word je gedropt bij je faction landing op TI.
Heb timeless isle al rond gekeken met chests enzulks. respawnen die chests? Trouwens net me cloud serpent onyx eggs vinden was wel een pain zeg soms.
Boost nemen om alleen op timless isle te komen is een dure grap. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Nee helemaal niet, want dat is echt niet het enige wat je krijgt hoor voor dat geld. Expansion kun je dan ook downloaden als die released en zoals het er nu naar uitziet zelfs een paar dagen eerder spelen. En dan de mount nog & de pet o.a.
Nou mijn char is al lvl 90. En om dan een boostpack te kopen om alleen op dat eiland te komen, gaat me iets te ver. Snap ie Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Ik snap het dan nog niet, want het is gewoon een pre order van de volgende expansion en meestal betaal je pre orders vooraf. Dus je hebt er altijd wel een beetje baat bij. Je hoeft in elk geval rond december niet meer te betalen en kan waarschijnlijk, zoals ik eerder zei, al een paar dagen eerder beginnen met spelen. Plus al het lekkers van de komende expansion. Ja, 60 euro is misschien veel, maar die extra's die ze deze keer erbij doen voor een pre order trokken mij net over de streep. Ik doe normaal ook nooit pre orders met games, maar dit was het zeker wel waard voor mij.
Het gaat mij er op dit moment alleen om om op die eilanden te komen. Dan is het duur. Ik hoef nu in niet ineens naar lvl 90, heb er al een op lvl 90. Dus voor alleen de eilanden is het duur. Snap ie. En ik wil ook vaak de doosjes van het spel. Ik heb ze allemaal. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Ik snap het en dat doosje krijg ik waarschijnlijk alsnog gratis erbij. Is ook wel handig, maar dat doosje krijg ik alleen als ik de expansion ook review voor EG. Dit moet ik hoogstwaarschijnlijk toch wel doen aangezien ik de enige (stand in) redacteur ben die de game nog een beetje fatsoenlijk speelt. En ook ik heb alle doosjes, alleen Vanilla & BC via een oude Battle chest. Ik verwacht trouwens wel dat de CGI trailer deze keer meer van het formaat Vanilla, BC word. LK was ook best tof, maar die daarna waren eigenlijks best lame. Ik hoop dus deze keer op iets zoals ik net zei, en verwacht dat het ook wel gebeurt aangezien het met BC te maken heeft de expansion.
Agree met Yellow tho. Oke misschien heb je al een level 90 Heuft, ik had er ook 2 op 90 en heb er nog wat op 85, 80 en 75. Ongeveer 6 in totaal. Gister ook de pre purchase gedaan en nu een shamaan erbij van level 90. Het gaat er niet om gelijk naar Timeless Isle te kunnen maar meer dat je met een ander mannetje gelijk van de end content kan genieten. En ja level is leuk maar dat kan met elk mannetje. Ik ben in ieder geval blij met mijn 90 Shaman Enhancement. Nu flink op TImeless isle gaan oefenen met mijn maat die hetzelfde heeft gedaan met een warrior.
Wel even een vraag. Heeft hier iemand een SHaman? Is er een makkelijke manier om 4 totems met 1 knop te droppen ipv telkens 4 losse totems?
Timeless isle is dat alleen voor pvp? Had een leuk ring maar die heeft +450 pvp. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
Timeless Isle is zowel voor PvP als PvE. Celestials droppen vaak PvP items. maar je kunt daar ook farme voor PvE 535 gear, 496 gear dropt er en kun je vinden in chests. Rare Mobs kunnen Burden of Eternity's droppen waarmee je items kan upgraden enz.
Ok. Toch de moeite waard om dat af en toe te komen dus. Ik had ooit een site met wow macros maar die is uit de lucht. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk